Gå til innhold

Hvordan går det med alle?

Anbefalte innlegg

Heia!

Jeg har ikke vært her inne før nå etter at jenta vår ble født 25. juli. Jeg var med i augustklubben på BiM, så jeg regner med at de fleste derfra er her inne nå:)

Hvordan går det med dere alle? Begynner dere å få rutiner på tilværelsen?

Jenta vår passerte 2 måneder denne uka, og tida flyr. Synes ikke det er lenge siden jeg satt inne på BiM og hadde nedtelling på både uker og måneder:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10523661-hvordan-g%C3%A5r-det-med-alle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan vel ikke skryte av å ha rutiner på ting. Prøver å legge lillegutt til å sove etter at han har vært våken i 2-3 timer. Sjeldent han sover skikkelig på dagen, kunne ønske vi fikk litt rutiner på soving på dagtid.

Men jeg er ganske fornøyd med at vi har fått rutine på nattsovingen. Han legges mellom 9 og halv 10, og det går som regel veldig bra.

Flere enn meg som ikke har rutiner på dagsoving?

Her i huset går også ting litt bedre nå, men syns fremdeles det er litt tøfft..... Har fått litt rutine på nattsoving, med bading og mating i 20-tida, før det bærer til køys. Lille gutt sover på eget rom nå, og det går ganske så bra. Som "Smula" sier, så mangler også vi rutiner på dagsoving. Tar gjerne imot tips og råd hvis noen har det!!!

Gjest Ut på tur

vi er ikke så nøye på strenge rutiner enda. har innført den gode kveldskluten og pysj. men vi må skifte på henne flere ganger i løpet av natten (hun gulper seg våt). om natten når hun får mat er det ingen ekstra kos, så det ikke skal være morsomt å være våken om natten. på dagen er det vanskelig å sove om det ikke er i vogn på tur eller på magen min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...