dritgrei hei hei! Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Jeg lurer på om den blir brukt som en usynlighetskappe når man er redd, eller om den mest blir brukt som en slags mobbeknapp. Det hadde vært så deilig å få den fjernet syns jeg... ville det vært vanskelig for deg?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 er ikke et problem for meg.Men vet at mange føler en trygghet med den knappen.Har vært tattopp mange ganger her inne på bim
dritgrei hei hei! Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 ok, da skal jeg ikke mase. Vi fikk den fjernet på noen forum på Dib, og det var så deilig, driten ble ikke borte, men helt klart redusert.
LivetErEnLek Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Føler ikke noe stort behvo for den nei, men husker i forrige svangeskap, da jeg støtte på neo som var litt vanskelig og jeg kjente en del folk som hang her inne, så var det godt å kunne lufte ting uten at de fikk vite mer om meg enn de hadde godt av.... Folk som slenger dritt og leter etter bråk, tror jeg man vi støte på uansett.
Lurvehette Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Skjønner ikke denne anonymknapp greia jeg... Når det er drittkasting, da er alle anonyme, og tørr ikke stå for det di skriver... Dessuten, de aller fleste har ikke profil likavel, så hvorfor være redde for å bruke nicket?? Jeg er dum nok til å stå for det jeg skriver, og synes det er greiest. Tror ikke noen gidder å ringe eller banke på døra mi for å krangle med meg... FJÆRN ANONYM KNAPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!! og STÅ FOR MENINGENE DERES!
dritgrei hei hei! Skrevet 30. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2007 Nå mente ikke jeg å være så tydelig som deg, men det er interresant å høre om folk faktisk føler at de trenger den for å stille vanskelige spørsmål, og for å snakke om vanskelige ting. De damene eller mennene for den saks skyld, som liker å spre redsel og triste ting, vil vi nok møte på uansett, men jeg er enig med deg, det hadde vært fint å vite hvem man snakker med. :-) he he ropeguri, jeg liker også å rope!
LivetErEnLek Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Det er en ting å måtte stå for meningene mine, det har jeg aldri vært redd for. Men som sagt, det er mange her inne som kjenner hverandre privat, og hvis det er noe man lurer på som man ikke vil at folk rundt en skal vite om, så kan det være greit å ha muligheten til å være anonym. Drittkasting fra anonyme, det orker jeg ikke å engasjere meg i.
dritgrei hei hei! Skrevet 30. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2007 neida, det er jo bare å la det være, det er bare så troit når det infiserer enhver tråd.... men du har rett, se en annen vei heller... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå