Gå til innhold

Noen 2.gangs her?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hadde dere bekken og/eller ryggplager med førstemann? Merker dere noe til det nå, og hvor langt er dere på vei?

 

Jeg er bare 4+5 og merker det allerede litt i korsryggen av og til... :-S Var sykemeldt pga bekkenløsning hele siste halvdel av forrige svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei..er 2gangs her.Har startet og spy og stup trøtt og har veldig vondt i eggstokkene..er ikke sikker hvor langt jeg er på veg 6-7uker kanskje.Hadde ikke noe slikt med førstemann.Spyingen kom ikke får 4mnd og sypde hele svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid i uke 9 nå, og har en datter fra før av...

 

Har det egentlig akkurat som deg, -fikk bekkenløsning i uke15 forrige gang. Smertene ble ganske så ille, og jeg har slitt med bekkenet hele tiden etter fødselen. Og nå merket jeg tydelig at jeg ble mye værre igjen allerede i uke 4 av dette svangerskapet. Så det ser ikke lyst ut...

Skal til fysio til onsdag, og det er for første gang... -Virkelig på tide, kan man si =P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg hadde bekkenløsning med nr 1, fikk det vel i 5 mnd. Denne gangen merket jeg det allerde i uke 4!!!! Og tenkte HJELP hvordan skal dette gå? Etter førstemann slet jeg med bekkenet helt til jeg oppsøkte kinesiolog (og jeg har gått til kiropraktor, fysiterapaut og osteopat så jeg har prøvd det meste!). Nå har jeg også gått til kinesiolog og ryggsmertene er borte!! Jippi!! Men må nok belage meg på noen fler begandlinger gjennom svangerskapet. KInesiolog anbefales på det sterkeste. Vet at man er skeptisk når det er så ukjent behandlingsmåte. Man sparer mange penger da...jeg måtte sikkert gått til kiropraktor 2 ganger i uka som sist, men nå kan jeg ha behandling en gang hver 2. måned kanskje. Bare send meg spørsmål ang behandling så kan jeg fortelle om mine egne behandlinger. En VELDIG spennende behandlingsmåte! Lyke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei datter på snart 2,5 år. Fikk bekkenløsning da jeg var 5,5 mnd på vei med henne. Er nå 10 uker på vei, men kjenner det litt, men kun etter jeg har trent, eller anstrengt meg på andre måter.

Håper jeg slipper unna det værste denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har en datter på 4 1/2 år,med henne gikk jeg på krykker fra 4 mnd,hadde symptomgivende bl. Nå er jeg i uke 11 og bekkenet mitt begynnte å krangle allerede i uke 7 denne gangen. Er bedre forbredt denne gangen men har ingen tro på at det blir noe bedre fremover.

Vi får bite tennene sammen å lytte til kroppen vår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...