Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Det stikker så fælt i ene eggstokken min! vet ikke hvor langt jeg er på veg! men gjør det det på dere å hvor langt der dere på veg eller var når dere kjente det??
#Aurora har tre gutter# Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 er ikke sikker på hvor langt jeg er på veg her eller men har veldig vondt på eggstokkene mine..varere veldig fra side til side.Hadde det ikke i mitt siste svangerskap.
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 samme her, vet heller ikke hvor langt jeg er på vei. (6 eller 11 uker)
Lurvehette Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Du liker sikkert ikke svaret, men du spørr. Joda, jeg hadde en enorm stikking på venstre side i to dager. Da var jeg 6 uker på vei omtrent... Jeg mistet barnet mitt... I uke 11 + 6. Det hadde vært dødt siden uke 6 sa legene. Aner ikke om det hadde noe med saken å gjøre, men jeg lurer nå litt på om det ikke var ett forvarsel... Håper jeg tar feil, og at det går bra med deg... Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå