Gå til innhold

SUKK!!! Har så lyst på ny vogn!

Anbefalte innlegg

Har en knall rød Quinny freestyle med bag, vogna er kun ca 9mnd gammel, men nå har jeg så lyst på en ny vogn som ikke tar så stor plass!

Nå bytter vi bil til en som ikke har allverden med bagasje plass og da har jeg følelsen av at den tar all plassen.

Har så lyst på en mindre og lettere sportsvogn. Men jeg får jo for fillern ikke solgt vogna mi heller da :o)

Noen som har gode ideer til en mindre vogn og en bra måte og bli kvitt Quinny vogna? ;o) Mini er nå et år gammel.

Fortsetter under...

Hva skal du ha for vogna da?? Har du no info om den vekt og str på bag feks?? Tar den veldig stor plass sammenlagt??

Har lyst på ei ekstra vogn som jeg kan ha med meg i bil, den jeg har er så stor og tung. Og får ikke lov av sambo å kjøpe ny hehe

Tenkte kansje om jeg fant ei brukt så var han litt mer villig :P

Syns nesten jeg må ha igjen ca 3000kr, ikke mindre enn 2800kr i hvertfall siden den er såpass ny og jeg ga nesten 6000kr for den.

Vogna veier ca 14kg, den tar vel sånn egentlig ikke sånn kjempe stor plass, ikke større enn feks simo kombi. Bagen er ca 73cm lang inni tror jeg, men er ikke helt sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...