Gå til innhold

Huff egguttak i morgen gruer meg sånn,noen som kan peppe meg til å bli litt positiv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det 1. gang? Jeg syns ikke det var spesielt vondt, men det varierer selvsagt fra person til person. Uansett er det over på 10 - 15 minutter og du får smertestillende som virker bra. Etterpå får du hvile. Alle på sykehuset er søte og snille og tar godt vare på deg :) Og etterpå er du ett skritt nærmere babyen!

Klart det gjør litt vondt , men en får jo beroligende , så du driter litt i det vonde :P

Det var ikke så ille som jeg hadde forestilt meg .

Lykke til i morgen da =)

Hei!

takk for svar.ja har vært igjennom dette en gang før ,fikk så vondt.når jeg kom hjem kunne jeg ikke gå holdt på å besvime og klarte ikke tisse.ned på sykehuset igjen.fikk etter lang tid tisset ,da følte jegmeg bedre ..de sa jeg skulle få ekstra smertestillende.men jeg går på ullevål og der gir de ikke mye..de som går på riksen får morfin med veneflon i armen og greier.hadde jeg gått der hadde jeg nok ikke gruet meg sånn..men skal nå prøve å være positiv

Hei frukten

Jeg vet ikke om du har hatt egguttak før eller ikke, men jeg tror ikke det er noe å grue seg så til. Jeg har hatt ett uttak og det var ikke ille, jeg valgte å ikke ta smertestillende og angret ikke på det. det var vondt men ikke helt jæ.... For meg vel og merke.

Og etter noen dager nå så får du forhåpentlig satt inn ett eller flere egg som det blir baby av!!

Det er verdt all smerte når babyen er i armene dine..

Håper du klarer å tenke på resultatet og ikke på smerten.

Fokuser på noe annet, slapp av og be om at de forklarer deg alt som skjer steg for steg.

Lykke til !!

Hilsen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...