Gå til innhold

hvor lenge gikk dere med mensmurringer før fødselen startet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har holdt på siden i går kveld med mensensmerter, men ingenting sterkere enn det.. har ikke termin før om 9 dager heller, men skal jeg gå sånn så mange dager kan det bli veldig ubehaglig i lengden...

Skrevet

sikkert ikke oppløftende og høre dette men jeg gikk med det i en uke, trodde at NÅ kommer noe snart å skje..

men blei til slutt satt i gang pga overtid (17 dager).

ikke gøy, for sov veldig lite de siste dagene pga smertene, ingen gode stillinger og spent på om noe ENDELIG skulle skje..

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Hva definerer du som starten på fødselen?

Skrevet

Begynte fire uker før termin hos meg...fødte tre dager over termin. Sliiiiitsomt å gå sånn såpass lenge.

Skrevet

Gikk med et par cm åpning i ca 3 uker, så hadde jo konstant murringer og ryggvondt pga det. Men det ble ekstra ille før fødselen starta. Begynte å få helt jævlige murringer ca kl 16.00 på ettermiddagen, oppdaga at jeg hadde regelmessige rier kl 23.30.

Skrevet

hadde litt småmurringer i en ukes tid, men ikke noe sånn nevneverdig. fra jeg begynte å få maserier (mensmurringer mens magen ble hard) tok det noen timer før det ble skikkelige rier og 20 timer til 4 cm. deretter gikk det en halvtime opp til 10 cm =)

Skrevet

Hei miss chica.

Jeg har hatt masse kynnere de siste dagene, og nå i kveld har de faktisk vært småvonde!

Tør ikke håpe på noe, for sist gikk jeg med maserier i 2 dager før småen ble født...

Har 9 dager igjen jeg også :o)

Skrevet

i en eller to uker tror jeg... dette var da 4 eller 5 uker før fødsel... Men fødselen min blei satt igang av en setevending... hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...