miss_chica Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 har holdt på siden i går kveld med mensensmerter, men ingenting sterkere enn det.. har ikke termin før om 9 dager heller, men skal jeg gå sånn så mange dager kan det bli veldig ubehaglig i lengden...
suseduse Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 sikkert ikke oppløftende og høre dette men jeg gikk med det i en uke, trodde at NÅ kommer noe snart å skje.. men blei til slutt satt i gang pga overtid (17 dager). ikke gøy, for sov veldig lite de siste dagene pga smertene, ingen gode stillinger og spent på om noe ENDELIG skulle skje..
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Hva definerer du som starten på fødselen?
*Rutletutt* Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Begynte fire uker før termin hos meg...fødte tre dager over termin. Sliiiiitsomt å gå sånn såpass lenge.
mam <3 Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Gikk med et par cm åpning i ca 3 uker, så hadde jo konstant murringer og ryggvondt pga det. Men det ble ekstra ille før fødselen starta. Begynte å få helt jævlige murringer ca kl 16.00 på ettermiddagen, oppdaga at jeg hadde regelmessige rier kl 23.30.
Gjest Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 hadde litt småmurringer i en ukes tid, men ikke noe sånn nevneverdig. fra jeg begynte å få maserier (mensmurringer mens magen ble hard) tok det noen timer før det ble skikkelige rier og 20 timer til 4 cm. deretter gikk det en halvtime opp til 10 cm =)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Hei miss chica. Jeg har hatt masse kynnere de siste dagene, og nå i kveld har de faktisk vært småvonde! Tør ikke håpe på noe, for sist gikk jeg med maserier i 2 dager før småen ble født... Har 9 dager igjen jeg også )
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 i en eller to uker tror jeg... dette var da 4 eller 5 uker før fødsel... Men fødselen min blei satt igang av en setevending... hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå