Gå til innhold

Hva er mest praktisk?

Baby i mars 08! :-) Ble april.

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg ei ny Simo Kombivogn da jeg fikk førstemann for 11 år siden. Ei kjempefin og veldig god vogn. Har brukt den til alle mine, helt til jeg ga den bort til barnehagen i fjor. (Mest for å kunne kjøpe meg ny til denne babyen) ;-)

Er inne og ser på årets Simovogner, og de er jo utrolig fine da... Har ikke sansen for sånne høyteknologiske trehjulinger med dill og dall. Prøvde å legge sammen ei for ei venninne har en dag men måtte bare gi opp.... Ikke så smart på denne fronten jeg :-)

Så tenker jeg: kjøpe kombivogn nå, med en bag de bruker i 3 mnd, forleng til bagvogn i noen måneder, så bruke den til sportsvogn senere...Men de er jo så utrolig store og høye de vognene til Simo, så de blir liksom så "ruvende" å bruke til sportsvogner...

Eller: Kjøpe ei god kraftig skikkelig sportsvogn kanskje? Har sett at man får kjøpt brett til å feste på voksiposene (med håndtak) slik at de blir som en bag. Bruke da den "voksiposebagen" i sportsvogna. (Igjen, babyen kommer i April...voksi på sommeren..? Ikke at sommerene er så varme her på Nordmøre..)Da har man jo også den vogna når de trenger sportsvogn. Har alltid kjøpt ny liten vogn når mine ikke lenger har ligget i vognbagen.

Er så usikker... Mye penger for en vogn ja... Har alltid hatt Simo som første-favoritt, men de er jo så store....

Og er det noen som har sett den der Grizzly Combivogn? Så den i Foreldre og Barn, virket god, men det var jo bare et bilde..

Hva hadde dere ville valgt? Er ganske usikker selv. Skulle ikke tro dette var nr 4...

Hvilke vogner og løsninger har dere valgt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10522436-hva-er-mest-praktisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville sett på brio sine vogner jeg. Og det med å bruke voksi posen som mykbag er smart, har selv tenkt på det ;-). Men da burde du kjøpt sommerdynen til voksi posen så du kan bruke den på varme dager (den er av flis), vinterdynen er alt for varm når det ikke er kaldt.

Eneste jeg kan svare deg på er spørsmålet om grizzly kombivogn. Har hatt denne selv de første mnd. av lillegutts liv. :) Kjempevogn på alle måter spesielt med tanke på prisen. (2999,- hos reflex bla.) Stødig og pen, og med mange praktiske finèsser.

Eneste jeg må sette fingeren på er vekten. Relativt tung vogn og liten bag. Her vokste lillegutt ut av den ved 5 mnd. alder. Det kjekke er jo at ettersom prisen er så lav kunne jeg da gå og kjøpe en splitter ny sportsvogn med god samvittighet.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...