Gå til innhold

maaaange uhell!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jente på 4 år som har mange uhell omtrendt hele tiden......

Har vært hos lege der de sa at det måtte være psykisk siden hun hadde sluttet med bleie og så etter en liten tid begynte uhellene.

Dette er snart ett år siden, og ennå strever vi med uhellene!

Det er helt forferdelig å være mor å ikke klare å hjelpe henne på noen måte!

Hun har overhodet ikke kontroll over tissingen,det kan gå et minutt fra hun har vært på do og tisset mye,til hun tisser seg ut!

det kan da ikke være normalt dette??

Det er opptil 6-7 uhell iløpet av dagen.

Det er fryktelig for henne også,hun ønsker jo på ingen måte å gjøre det,men det bare skjer sier hun.........

Har prøvd med oppmuntring,bleier igjen for en periode,dogåing hver halve time osv,men ingenting hjelper.

Er det noen som har gode råd så vær så snill,kom med dem NÅ!!

har sett på noen av innleggene der det har vært brukt osteopat...anbefales eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette innlegget bør ikke ikke ligge under temaet "sengevæting" for dersom datteren din tisser på seg 6-7 ganger om dagen også, så har dette ikke noe med tissing om natten å gjøre. Dessuten kataktereiseres ikke et barn som sengevæter før etter å fylt 6 år. Så du bør finne et annet forum å legge innlegget ditt i, for da tror jeg også garantert at du vil få flere svar med råd og erfaringer rundt problemet.

Mitt første forlsag vil være å bytte lege, eller i det minste forsøke å få enda en leges vurdering. Syns det høres for drøyt ut å avfeie disse problemene som psykiske reaksjon. På meg virker det mer som om det kan ligge et fysisk problem til grunn for problemet. At hun f.eks. tisser på seg et minutt etter at hun har vært på do og tisset, tyder jo på at hun ikke klarer å tømme seg skikkelig mens hun er på do. Så dette ville jeg har forsøkt å fått undersøkt nærmere. Ser du sier dere har prøvd med bleier igjen for en periode, vel jeg syns dere skal begynne med bleier igjen på henne jeg til dere finner ut av problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...