Gå til innhold

jeg syns dette er helt ufattelig... :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kommer ikke over at jeg skal ha enda en.... burde det ikke synke inn snart???? jeg er 7+1 i dag, og har visst det i tre uker eller er det fire, vet ikke helt, men jeg bruker tydeligvis litt tid på å venne meg til dette.

Men i dag fant jeg et dynetrekk de to andre har brukt, og da gledet jeg meg plutselig til at enda en liten ting skulle sove under den dyna.... åååååååå det er jo helt pling plong dette her...

er det bare meg som bruker litt tid på sannheten om enda et lite vesen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke absolutt ikke alene om det. For meg, har det langt fra sunket inn, føles helt uvirkelig. Jeg har utifra egne beregninger termin 22 mai, ca samtidig vi da?

Skrevet

Ja det er ikke store forskjellen på oss da... har ikke vært hos legen og sånn enda, men jeg tror utfra lommelegens beregninger at jeg har termin 19. mai

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som er litt treig i dette her.

Skrevet

Får vel kanskje slå følge på veien vi da :-) Har heller ikke vært hos legen enda, og føler heller ikke at det er noen hast. Har en time der 10 oktober som jeg bestilte av andre grunner før jeg vite at jeg var gravid, så tar det vel da.

Det er en grunn til at man går svanger i ni mnd vet du, det tar faktisk lang tid før man klarer å vri hodet sitt rundt dette vidunderlige og for enkelte går det ikke ordentlig opp før ungen kommer ut ;-)

Skrevet

Siden jeg har fortalt det til så mange, kjenner jeg at det vanskeligste er at de jeg forteller det til blir glade og syns det er toppen! he he.... det er jo flott det altså, ære være all kjærlighet til mine barn, men det har vært rart for meg at de har skjønt det uten at jeg har klart å la det bli noe annet enn en faktaopplysning.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...