Gå til innhold

Da har jeg fått svar på blodprøvene, å det ser IKKE bra ut:;(

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei meg nå, jeg orker snart ikke mer. Det første de skulle sjekke var stoffskifteprøvene mine, dette har vert for lavt. Legen skriver at det er ikke holdepunkter for at jeg har ett stoffskifte problem selv om blodprøvene ikke er helt som de skal med tanke på graviditet. det hun skriver er at jeg bør ikke bli gravid slik som det er nå. Men jeg blir så fortvilet, hva skal jeg gjøre da??? prøvene mine har ALDRI vert bedre enn de er nå, så det vil vel da egentlig si at jeg aldri bør bli gravid.

Så til neste problem. Jeg har lenge hatt problemer med FSH og østradiol. Min privat lege sier alltid at det sikkert ikke har av betydning, derfor gikk jeg denne gangen til volvat for jeg VET, at de er av betydning. De er rett og slett på bær tur. Jeg har lenge sagt at de tyder på at det er noe galt med eggstokkene, så i dag fikk jeg dommen som jeg lenge har mistenkt. Eggstokkene mine er i ferd med å svikte, i en alder av 21 år:( Eggstokker som ikke fungerer blir det heller ikke noe graviditet av. Dette er desverre ingenting de kan gjøre med.

Men da lurer jeg sånn på hvorfor jeg skal vente med å få behandling av stoffskifte slik som det er nå når det haster pga eggstokkene mine.

Jeg er gråt siden jeg leste brevet. Jeg er lei av dette. Det vil aldri noen ende ta, alt er berre svart. Det blir værre og værre for hver gang. Nå sitter jeg her å føler meg tom. Hvor lenge skal jeg vente, hav vil skje. Skal jeg liksom berre slutte å prøve å bli gravid???? Hva i alle dager er det for noe. Hvorfor gir de meg ikke behandling når jeg ikke kan fortsette slik som de er nå????????????????????????????????????????????????????????

Fortsetter under...

vet ikke hva jeg skal si, annet enn jeg føler med deg.

for et slag å få midt i...ja, tryne (sorry galgenhumor)

noen mulighet for at de kan ta ut egg fra eggstokkene dine og få til noe med prøverør? (sikkert mange varianter, men har ikke helt satt meg inn i den biten ennå)

krysser fingre for et mirakel, eller at du finner en lege/gyn som kan hjelpe deg i den situasjoen du har havnet i

klem og trøst (om du vil ha =O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...