Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Fatter ikke hvorfor det har fått det navnet?! Her kommer kvalmen alltid snikende på ettermiddagen og kvelden... Kan være i sååå fin form på formiddagen, og så kommer kvelden, og formen blir helt j.....! Åh, jeg HATER å være kvalm!!!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Samme her.. er så kvalm om kvelden at jeg bare må legge meg.. skikkelii driiitt!!
♥Mammatil3små♥ Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Huff,ja... Skjønner hva du mener... Var kvalm omtrent hele døgnet de 20 første ukene-Måtte ALLTID være i nærheten av ett toalett...Ganske travelt å være på kjøpesenter osv og plutselig måtte løpe for å spy...:/ ¨Håper jeg slipper d denne gangen! Mn er jo verdt d da...!
Sjokoholikern Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Det var akkurat slik for meg i forrige svangerskap =) Kvalmen kom kun på kvelden. Sulten og kvalmen kom plutselig jagende, og om jeg ikke spiste innen rimelig kort tid, så spydde jeg. Denne gangen sørger jeg for å spise med jevne mellomrom, særlig om kvelden siden kveldskvalmen lurer bak hjørnet... og det har funket hittil =)
Blå + en i magen Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Æsj, ja, noe herk med kvalmen!!! For min del kaller jeg deg døgnet-rundt-kvalme! Ugh... Hadde det bare vært slik at det kun var morgenkvalme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå