Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Hva tenker dere om navnet Stella - søtt, tøft, hundenavn, harry, poppis, sjarmerende?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Elsker det navnet! Gullet vårt heter det. MEN vi har fått noen kommentarer på navnet (f.eks. at det høres ut som en hest). Men vi liker navnet så godt, så det gjør ikke noe om noen har andre meninger.
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Jeg synes det er et søtt og pent navn, selv om jeg synes at Estella er mye finere...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Jeg liker det ikke så godt. Men det har en veldig fin betydning.
Diva Muffin Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Vi hadde en hund som het Stella en gang. En vakker hund, forøvrig. Estella?! Oh my god.
supergyda Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Ikke så verst. "Stella by starlight" er en av de fineste låtene jeg vet om.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Flere? Vil gjerne høre folks mening. Dette navnet er samboerens favoritt, mens jeg ikke er helt overbevist enda... Forbinder det egentlig med et hundenavn, men hunder kan jo hete så mye rart da...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 kjenner en russer som heter stella. Har ingenting imot navnet, men ville ikke valgt det selv:)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 Minner meg om min søsters greske svigermor,og hun er en utrolig vakker og flott person:) Så jeg liker navnet men ville ikke valgt det selv.. Ser noen nevner Estelle... Men da ser jeg bare for meg agenten til Joey i "venner for livet"....Og vakker var hun vel ikke akkurat:)
Milletrille Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 Ikke hørt det brukt på norsk før, men syns navnet var kult!
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 3. oktober 2007 #14 Skrevet 3. oktober 2007 Fødselen min blir satt igang til fredagen, den 5.oktober. Og da er det Stella som blir født!! Forelsket meg helt i navnet da jeg i begynnelsen av graviditeten leste en artikkel om Stella McCartney. Ikke p.g.a. at hun heter det, men fordi navnet er så utrolig flott!! Også betyr det jo stjerne.. *sukk*
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #15 Skrevet 3. oktober 2007 Stella -- tenker litt for mye på en hest, sorry. Men, det er et fint navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå