*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Sambo har endelig innsett at det bare er å begynne prøvingen igjen (ikke annet å gjøre hvis det skal bli noe håp om baby på oss en eller annen gang) - og akkurat i tide for denne månedens EL :-) Så da ble det fornyet innsats rundt EL, med det resultat at jeg atter igjen er kjempespent på om vi har lykkes denne gangen... Karusellen kjører igjen :-) Men dagene frem til ikm (uke 41) er laaaaange og jeg synes allerede jeg har begynt å få symptomer... (trøtt+ømme bryster), så dette kan bli slitsomt ;-) Hvordan går det med dere andre her inne da....?
Ønsker.. Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 hei du.. fint at dere er på prøvern igjen da vet akkurat åssen du har det. er så slitsomt.. har mistet 3 ganger siden januar. og vi prøver for fullt. hehe jeg skal også få(håper ikke da) mens i uke 41. hvis testen er positiv så håper jeg virkelig at den sitter i 9 mnd.. går og kjenner etter alle de sympt jeg har hatt de andre gangene. håper den sitter på oss begge da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå