nr to på vei:) Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et søskenbrett som passer til Quinny Freestyle vogna?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Det tror jeg ikke er å få tak i, desverre... Det er ikke oe sted å feste ståbrett pga fjæringen bakog fotbremsen...
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Jo det finns og heter Buggy Board,, Har det på TFK twisten min og sett fler som har det på freestyle.. Vanskelig og få tak i Norge men det har det på babyjungle.nl og i Sverige på babybutikken på Svinesund mener jeg...
sajam Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Vi hadde Buggy board på vår Quinny freestyle vogn og det funket kjempe bra. Vi kjøpte vårt på babyshop.
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Så bra! Jeg ringte nemmelig baby shop på Slependen og de sa de visste det fantes men at de ikke hadde.. Jeg er også kjempe fornøyd...
sajam Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Kjøpte vårt på Babyshop i Hønefoss, de fører litt andre ting enn de andre Babyshop butikkene visstnok....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå