Dubros Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Er en av de som har lite symptomer... Har egentlig tenkt at jeg ikke har noen symptomer i det hele tatt, men når jeg tenker etter så har jeg jo det. - økt utflod - hard mage-og veldig treg tarm... - oppblåst - veldig fort, veldig sulten..Må ha noe i meg med en gang for ikke å bli veldig dårlig. - fortere sliten i trapper og annen fysisk aktivitet Men er ikke kvalm, ikke urimelig mye på toalettet, ikke veldig trøtt. Tenker på de tre sistnevnte som "ekte graviditetssymptomer", de andre "teller" liksom ikke. Jeg får vel bare nyte at jeg ikke er plaget, og ikke tro at det betyr at noe er galt. Har sett at det er flere som også har lite symptomer og derfor engster seg noe. Det er tydeligvis mange av oss, så vi får bare slappe av og ikke bekymre oss.
2008 og 2011 mamma Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Hei du! Jeg har ikke heller noen av de "typiske" symptomene, bortsett fra at puppene er kjempe ømme nå! Synes vi bare er heldige jeg!!! Nyte det så lenge vi kan! Er 8+2 idag...
Dubros Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Jeg begynner på min 8. uke i dag eller i morgen. Er ikke helt sikker... Hadde første dag i siste menstruasjon 12. august.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 du har jo mange av de normale symptomene..dette er jo noen symptomer vi ikke snakker eller skriver noe om.Men vær glad du...jeg spyr og er så trøtt samtidli jeg har det du skriver. Har en gutt på 5mnd og med han sa kjente jeg ingenting.Begynnet og spy i 4mnd og spyde helle svangerskapt...så du er litt heldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå