Gå til innhold

Symptomer dere i uke 8...

(((( 2 kids-gutt og jente))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg selv er ganske så trøtt-må legge meg nedpå innimellom,kvalmen kommer og går..er uggen hele tiden!! :-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hå.. jeg er i uke 8.. er så innmariii kvalm.. har ikke vært plaget tidligere.. men i helga har jeg ligget strakt ut.. spydd å greier.. ikke gøy.. men er bedre i dag.. men ingenting av mat er noe særlig godt da.. må spise for å spise.... Håper så inderliiig at kvalmen bare er for en kooort periode..

Skrevet

trøtt og uggen her også,har ikke spydd,men har vært småkvalm hele den siste uka,bortsett fra når jeg nettopp har spist..= må spise ofte. Ellers er jeg litt svimmel også innimellom,og litt ømme bryster.

Det med kvalmen gjør det litt vanskelig på jobb..klarer jo ikke å tenke på annet enn at jeg er kvalm,så vanskelig å skjule det nå altså.

Skrevet

Har det akkurat som deg, "pippi m/spire". Har problemer med å komme meg gjennom dagen. Spiren tar all energien min. Håper det bedrer seg etterhvert.

Skrevet

For noen HERLIGE uker vi er inni nå da jenter:-))) Vi må bare fokusere på hvor heldige vi er som har en pitteliten spire i magen våres:-))

Skrevet

Pippi: Var det deg jeg prata med forrige dagen som skulle teste en gang til, som hadde fått svak positiv? I så fall, gratulerer! :)

Symptomene her er trøtt, sliten og kvalm, og ømme bryster litt inni mellom. Vi får bare trøste oss med at det som regel blir bedre! :)

Sist var jeg konstant kvalm de 12 første ukene, men da jeg passerte 12 uker, var det akkurat som om det ble trykket på en bryter. Kvalmen ble helt borte! Håper det skjer nå også. :)

Skrevet

Det var ikke meg du pratet med her om dagen.... :-))

Skrevet

Nei, så det nå... hihi :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...