Gå til innhold

Hei alle november jenter!!

Anbefalte innlegg

Huff... har ikke skrevet her pá leeenge.... men jeg har "lest" dere og fulgt med pá jentene her :-)

Begynner á närme seg ná!

Formen min er ikke akkurat noe á skryte av. bekkenet krangler fält. vondt á stá og vondt á gá- og vondt á ligge og sitte... hehe- má jo nesten le. Har ikke värt sánn med de to forrige. sá er ikke helt vant til dette. Ellers veldig sliten og generelt dárlig form. jepp! Men veldig glad da... :-) Og gleder meg masse til lillegutt kommer. (termin 24 nov) . Koser meg med vasking av klär og sánt. vuggen stár klar pá rommet mitt og samme gjör stellebordet. I morgen skal det bestilles vogn- som jeg allerede har sett ut for flere máneder siden :-)

Skal absolutt bli flinkere med skrivinga her inne- bebisene bebynner jo snart á "sprette" ut :-) Tiden flyr! Husker godt nár det var positive tester det gikk i her inne! Og ná er november bebisen blitt "stooore" bebiser i mammas mage :-))

sender en hilsen til alle november mammaer! Og skulle ting begynne á skje til tidlig enda da...) sá önsker jeg dere alle lykke til!!

Anita

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10520447-hei-alle-november-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Lenge siden jeg har sett deg her ja. Har ikke akkurat vært så aktiv med skrivingen selv heller da.

Er så rart å tenke på at det bare er noen uker igjen til bebisen kommer. Er jo ikke lenge siden vi testet positivt... :)

Blir artig når babyene begynner å komme!

:)

Hei!

Husker så godt den kvelden jeg testet positivt, og reiste for å hente samboeren min på flyplassen like etterpå. Var så lykkelig at jeg ikke klarte å fortelle det før neste morgen (!). Husker hvordan jeg satt med dyna rundt meg, og bare smilte til verdens beste mann!

Og nå sitter vi her, og alt er annerledes!

Har kjøpt oss hus og pussa opp så det har blitt kjempefint, babyklærne ligger nyvaska i den fine kommoden på barnerommet, og magen blir bare større og større... Nå er det faktisk bare en mnd igjen!! Tiden flyr...

Föler det litt sánn jeg og... er ikke sááá lenge siden jeg hoppet rundt i stua- og dro en sovende mann ut av sofaen og skrek at jeg er gravid!! stakkar :-)) hehe- han vákna fort!!

Var hos legen i gár da. lillegutt har det bra. :-) Og om to uker blir det siste ultralyd. Det gleder jeg meg til!

Prövde á forklare dette med bekkenet... og legen sa bare at det er jernmangel! Hallo! hva har bekkenet med jernmangel á gjöre da..??! Sá det var ikke noe hjelp der á fá. Er vel bare á pröve á ta det med ro disse siste ukene som er igjen... og hápe pá at det ikke blir verre.

I dag har jeg bestilt vogn og seng og masse nusselig ting til lillegutten min- sá ná er det bare á vente til de ringer for á si at varene er kommet- sá det kan hentes :-)

Har jo masse pá plass allerede- hihih

Blir en herlig jul dette jenter- med de smá prinsene og prinsessene váre!

Anita

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...