Gå til innhold

Noen som har blitt gravid med pergokur??


Diamanten

Anbefalte innlegg

Noen som har blitt gravid etter å ha tatt pergokur?? jeg er i min 14pp har hatt en SA. Tr\\skal til gynekolog i oktober tror dere jeg får pergokur??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ganske mange som er blitt gravide etter pergokur. Hvis du leser inne på pcos-forumet ser du det :)

Jeg håper jeg snart kan si at jeg er gravid etter pergo. Skal teste i morgen. Og søsteren min er 17 uker på vei med pergo-unge :))

 

Hvis de finner ut at du ikke har EL eller at eggene dine har dårlig kvalitet er det god sjanse for at du får pergo ja :)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en gutt på snart 5mnd..han er pergo gutt.Men nå ble jeg gravid på et blunk.Og da var ikke planlagt.Min lege på sykehuset sa at ikke hvem som helst fikk starte på pergo..måtte ha prøvd så og så lenge og div.Jeg fikk det pga at jeg har pco.Men ønsker deg all lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg endelig si det; Jeg er gravid etter trippel pergokur :))

Fikk et stort og tydelig kryss på CB-testen for en time siden.

Tror ikke at det har gått helt opp for meg enda, jeg er sååå glad :)

 

Det var jeg som svarte deg anonymt i første svaret du fikk her...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en pergo gutt på 4 år og en ivf i magen, har gått mer eller mindre på pergo i de siste 3 årene uten att det hjalp til og med dobbel dose, slitsomt. Men om det ikke funker så ikke bruk for lang tid til å kontakte lege i gjenn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jada,etter 3 prøveperiode med dobbel kur ble jeg gravid. er 15 uker idag.orket ikke vente på å få det av gynekologen for han mente jeg bare skulle vente noen mnd til å se om det ordna seg, så jeg bestilte på lillepille og satte igang selv.hadde ikke el av meg selv, så jeg var til utredning og de sa de skulle gi meg det men ville vente litt i tilfelle det ville ordne seg....men den tålmodigheten min da...funket for meg ihvertfall,bare at bibirkningene var helt jævlige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg ble gravid på pergo, eller det vil si i pausemåneden etter andre kuren (to tabletter). Den virker visstnok da også... ikke få panikk om du ikke får utslag på el-tester. Jeg har utslag kun i pergomåneden, men ble visst gravid likevel. Har PCOS da. vi prøvde et år, hadde en pause på et halvår mens vi ventet på utredning, og så tok det oss ca 4 mnd etter at vi fikk hjelp. :0) Går på metformin hele tiden, også i svangerskapet.

 

Er inne i den åttende uken nå. Var på tidlig UL for en uke siden og fikk se et bankende hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...