annda Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Hei. Noen som har noen bra forslag på hvordan jeg kan fortelle kjæresten min at han skal bli pappa?
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Hei... Hva med å kjøpe en liten bamse hvor det står verdens beste pappa på?? Og la bamsen holde testen.. Eller kjøpe en stor rose og et fint kort hvor du skriver et dikt som forteller at han skal bli far... Eller kjøpe en body str50, med tekst som sier noe om farskap: pappas engel.. eller bare en søt body.. mange måter å gjøre dette på.... lykke til
RaPe Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Første gang kjøpte jeg de minste joggeskoene jeg kunne finne og pakket inn i ei eske. Denne gangen la jeg bare testen i skapet hans på badet. Hehe, romantikken blir gradvis blekere med åra! ;-) Men nå var han mer forberedt. Første gangen ante han ingenting i forkant!
Stoltmai mamma:) Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Hei.. jeg kjøpte en bok, pappa for første gang, en body i str 50 og et par sokker, og en lang rød rose fikk han, veldig koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå