Gå til innhold

SVIMMEL...........................................

mamman te JM og M

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud,kan ikke huske at æ var så plaget med svimmelhet sist??? er nå 7+3 å går bare å svimler.....................

besvimer nesten når æ reise mæ å selv om æ sitter o ro går det litt rundt......................

flere med disse plagene??????????????????

må bare slenge på at kvalmen har holdt sæ unda enda,var veldig plaga sist æ gikk gravid!!!!!!! men har et enormt søvnbehov nu...................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes, det var akkurat som jeg skulle ha skrevet det i sist uke. Gikk til legen fikk målt bt og blod % alt var fint. Så da var det bare å slappe av og ta det med ro. For min del svimler jeg ikke like mye enda, kommer i bølger. Det går over!

Men er lurt å sjekke bt og blod %. Lykke til!

Skrevet

har min første legetime i uke 10!! men blir æ ikke bedre snart må æ kanskje kontakte legen!! jobber som frisør å kan jo ikke akkurat gå å svimle der!! tusen takk for svar :)

Skrevet

hehehe nei det hørtes ikke greit ut hverken for deg eller kundene,hehehehe Jeg vil ikke gå til en frisør som klipper helt i "svimle verden"

Nei over til alvor,nå er det jo 3 uker til du skal til legen jeg ville ikke ventet så lenge med å tatt prøvene hvis det fortsetter. Lykke til ihvertfall, håper det går over av seg selv, kjapt!

Skrevet

Har kjent en tendens til svimmelhet jeg også, da stopper jeg opp og sluker et glass vann, så føler jeg meg bedre allerede :)

Kroppen trenger ekstramye vann nå, kanskje det kan være like lett for deg å unngå svimmelheten også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...