baby <3 Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Tok graviditetstest idag og den var positiv! ) Jeg hadde en sånn test med to streker og den ene streken var litt svak så jeg kommer nok til å teste på ny om noen dager. Men jeg tror jeg er gravid, har vært småkvalm og oppblåst hele uken. I tillegg skulle jeg fått mensen igår, men den kom aldri! Det jeg lurer på er hvordan man teller uker. Jeg har forstått det slik at det er en milepæl å komme over 6 uker og siden 12 uker, er det fosterets uker eller fra første dag av min siste menstruasjon? En annen ting, jeg ser mangen skriver f. eks 8+2. Betyr det 8 uker siden første dag av siste menstruasjon og to dager inne i den 9 uken? Håper noen kan svare! )
Puselure Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Her kan du beregne termin: http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Period____635.aspx 8+2 vil si at en er 8 uker og 2 dager ut i graviditeten:) Jeg har beregnet termin ut fra eggløsning, siden jeg tok tester for å finne den når vi prøvde. Andre beregner fra første dag i siste mens:) Du er nok gravid, svak strek er like mye gravid som sterk strek:) Så gratulere så mye!!! Lykke til!
baby <3 Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Takk for gode svar! Lykke til du også! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå