Gå til innhold

Dere som er kommet i uke 30 og ut over...lurer på hvor mye tvillingnene deres veier?

moniQ36

Anbefalte innlegg

Heisan.

Var på ul fredag og var da 32+ 2 dager og tv 1 veide 1900 gram og tv 2. veide 1700 gram. Alt var normalt og bra vekst så ikke bekymret for det og det begynner å bli virkelig trangt. Håper jeg klarer å ha de inne til de har kommet til i hvertfall uke 36 og at de kommer over 2500 kg. Ligger ann til normal fødsel da begge ligger med hode ned og tenker mere og mere på det for hver dag så lurer litt på om angsten tar meg litt men ingen vei utenom og jeg gleder meg så enormt til å se mine små prinser.

Hvordan ligger dere ann da??

ha en fin dag.

Fortsetter under...

Hei!

Jeg startet nettopp på uke 31, og var på UL på tirsdag. De var over snittet i størresle, begge over 1500 gram, og ligger også med hodet ned begge to. Det begynner å bli trangt der inne tror jeg, de sparker meg i ribbene, og strekker seg så jeg må krøke meg litt... Det både "kiler" og er litt ubehagelig. Men samtidig, veldig koselig at de gir "lyd" fra seg:) Ligger an til normal fødsel her oxo, kjenner igjen blanda følelser mellom å glede seg og å engste seg... Vi får bare ta en dag om gangen, og når ballen begynner å rulle....ja da får det bare stå til!:)

Lykke til videre:)

å så heldige dere er. Måtte bare innom å si stå på dere...er i uke 22 selv snart.....og venter tvillinger. Men mine er små enda i forhold til deres rundt 400 gram.....

Jeg gruer meg også til hvor gtrangt det blir dem sparker så mye her allerede.

Og jeg er like stor nå som jeg var med min fu llgåtte første he he....ja ja.....hvor store er dere over magen nå da?

Annonse

Var på ultralyd forrige uke, var da 30+1. Da var jenta vår cirka 1600 gram og gutten 1525 gram. Jenta har lagt seg med hode ned og ligger på presser på bekkenet. Gutten ligger i seteleie. Om to uker skal jeg på ny vekstestimering. Gleder meg allerede.

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Har hatt ny vektestimering i uke 34+6. Da var de 2500 gram hver. Kjempeflott det da. Er gjennomsnitt for enlinger, så er jo supert de følger den kurven enda. Jordmor sa de vanligvis stagnerer fra uke 30 og utover i forhold til enlinger.

Så spennende og følge med dere med tvillinger,siden jeg har tre så blir de vel mindre,men håper i hvertfall og bære de frem til de veier rundt 2kg,men allt er så usikkert m fler i magen.

snart nærmer det seg ul,20 nov,og jeg er sååå spent,men foreløpig er de nok veldig små,er jo bare 13 uker på vei i morgen

ønsker alle ei god helg,og all lykke til dere som snart ska ha!! :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...