Gå til innhold

mensen lignende smerter?!?

mammaen til Dennis Colin<3

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt det i en stund nå. det kommer og går at jeg får skikkelig mensen smerter nederst i magen, det er utrolig vondt noen ganger har jeg våknet på nattan med så store smerter at jeg ikke kan røre meg... har roet seg litt men har spurt jordmoren min men hun sa at hun skjønte ikke hva det kunne være.. så da har jeg blitt sykemeldt pga det!! er det noen som har lignende smerter?

Fortsetter under...

Jeg hadde en del mensenmurringer i begynnelsen da jeg fant ut at jeg var gravid.

Nå har jeg også murringer, men mer som mensensmerter. Jeg er 12+ 5 idag. Jeg har ikke så smerter at jeg ikke kan røre meg, men hvis jordmor ikke har sagt noe annet og ikke har sagt noe om videre undersøkelse, så kanskje det bare er livmora som strekker seg.

Men er du veldig bekymret, så kan du jo kontakte lege.

Har du tatt UL?

takk for svar... ja har tatt ultralyd og da var alt helt greit sa de da=)

det har skjedd tre ganger sånn at jeg ikke kan røre meg.. Nå i det siste har det bare skjedd når jeg går litt fortere enn vanlig og da må jeg sette meg ned og puste inn og ut rolig så kommer jeg til meg selv igjen... Jeg var hos legen min og fikk sykemelding på grunn av det og da sa han at det kunne komme av stress men jeg syns ikke jeg har stresset noe særlig og hvertfall ikke når sover!!! bare jeg slapper helt av går jo alt bra takk for svaret ditt satte pris på og høre teorien til noen andre oxo

• 1 måned senere...

Hei =)

Jeg har og hatt disse smertene. Har også våknet om natten pga det. I dag har det vært så vondt at jeg måtte ta en paraset. Jeg har snakket med flere om dette og lest flere innlegg ift dette på div. debatter her inne. Disse smertene kommer av at livmoren vokser. Da får man de samme smertene som under mensen da livmoren trekker seg sammen. Det er sikkert noen andre forklaringer på det også, men at jordmor ikke kunne si hva dette er synes jeg virker litt rart..! Men det er ingenting å bekymre seg for ihvertfall. Bare ta det med ro og ikke stress =)

Lykke til videre =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...