Gå til innhold

merker dere at dere er gravide hele tiden???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er i 11.uke og lurer veldig på om dere gravide har symptomer og muringer/strekking hele tiden? er veldig redd for å miste i både sa og ma.. hadde en styrtblødnin i uke 7-8 som heldigvis gikk bra, vi fikk se et bankende hjerte på skjermen dagen etter:) jeg føler meg lisom bare gravid noen dager i løpet av en uke, og det kan variere litt gjennom dagen. må sies at jeg har hatt et ganske greit svangerskap hittil, ikke kvalm bare hodepine.. overalt på nettet leser jeg om at livmoren vokser veldig akkurat der jeg er i graviditeten.. burde jeg ikke kjent mer til graviditeten da? hva merker dere?

klem fra anette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,er i 10 uke i morgen å merker at jeg er gravid hele tiden ja..

Skrevet

Hei =)

Er selv 8+1, og det varierer veldig åssen jeg føler meg. Har heller ikke vært plaget med noe særlig kvalme og div. Har egentlig ikke "følt" meg gravid i det hele tatt siden jeg fikk positiv test, men det er muligens fordi jeg alltid har trodd at jeg kom til å føle det på meg når jeg ble gravid.

Men kjenner jo mensmurringer ganske jevnlig, og kvalmen kommer iblant, men som du også sier: det varierer veldig! Kanskje handler det litt om at jeg er litt redd for at det skal gå galt, og derfor tør jeg ikke helt å slippe gleden løs ennå. Er jo glad altså, forstå meg rett, men blir nok en lettelse etter å ha vært hos lege, og jeg har passert de 12 ukene!

Skrevet

Hmmm, nei, ikke jeg heler, men er bare seks uker enda. Har hatt etpar uker med mensmurringer, men det er over. Nå er jeg vel i grunn uten symptomer. Eller, jeg tisser ofte, og blir kvalm til kvelden. Ellers er jeg frisk som en fisk, og venter i spenning på den"følelsen"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...