Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 alina )) så søtt,men enkelt. åsså vet jeg ikke av noen som heter det.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Alina er for krampe-liksom -jeg -VIL-være -søtt-navn! og du er tydeligvis hva 16 år? og sååå stolt av navne valget at du må være anonym? ha ha
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Gratulerer med navnevalget! har heller aldri hørt navnet før!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Typisk drittsekksvar. Hva er du? 15? Grow up! Det går an å si at du ikke liker et navn på en mer saklig måte. Skjønner godt at folk vil være anonym med slike som deg der ute. Alina er et fint navn. Er en variant av Aline. Betyr alv, ev. kortform av Adeline som er sammensatt av "edel ætt" og "glans/skjønnhet". 58 fikk navnet i perioden 2004-2006. 286 som har navnet i Norge. I følge SSB i alle fall
Gjest Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 man er liksom ikke så tøff når man er anonym, er man ikke? det sier så mye når folk er "kjempetøffe"-bare ikke så veldig tøff likevel... jeg synes Alina er fint navn jeg, ikke for søtt, bare pent! søsteren min heter det, og hun er ikke noe rosa sukkertopp, søt er hun ja, men også tøff! det var min mening iallfall
Baby i mars 08! :-) Ble april. Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Synes det er et fint navn jeg. Enkelt og fint. Kjenner ei jente som heter det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå