Gå til innhold

jeg har sprayet i 11 dager, skal inn til forsamtale/forundersøkelse i morgen, hva kan jeg vente meg?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk beskjed om å ikke kjøpe inn sprøytene før jeg hadde vært der i morgen..Det blir en innvendig ul eller? Hva er de sjekker da? Hva skal "være på plass" for at jeg kan begynne på sprøytene?

Er takknemlig for svar:-)

Fortsetter under...

Har du startet med spray før samtalen? Vi fikk informasjon om prosessen og opplæring i sprøytene sammen med et et annet par. Så fikk vi omvisning på avdelingen, før vi hadde time hos legen. Der hadde jeg innvendig ul, han satte mengden på dosen, og sa at vi kunne starte opp etter første mens. Også leverte mannen min prøve, siden det var over tre mnd siden sist gang.

Du skal nok få opplæring i sprøytene og ta ul regner jeg med, før du kan begynne å sette sprøytene.

Lykke til!

Hei, og takk for svar:-)

Det var noe sånt jeg regne med ja..Har vært inne til AIH noen runder mens vi har stått i kø..etter tre forsøk ringte jeg og spurte om vi kunne gå over til IVF..og det kunne jeg..skulle bare ringe inn neste mens, og så sendte de resepten i posten..derfor skulle jeg bare begynne på sprayen og komme senere til samtale.. Skal bruke de samme sprøytene som ved AIH, så da skulle dette gå greit..

Takk takk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...