missT Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Har bestemt meg for tfk joggster twist,virker som den perfekte vognen for oss, men lillegutt kommer ikke før i slutten av januar. Det jeg lurer på er om dere tror den vil forandre seg mye som 2008 modell, og at jeg bør vente med å kjøpe til denne modellen er i butikken? Eller pleier de ikke å forandre på så mye?
1 høne i haneflokken-født Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 du kan jo gå inn på www.babyjungle.nl og sende de en mail og høre (du kan spare mye penger på å bestille vogna derfra)de pleier å svare på mail veldig kjapt, har handlet der og varknallfornøyd med servicen
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Tror ikke det er noen endringer fra 07 til 08 modellene...
Athina' Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Pike 25 har rett. Det er ingen forskjell på modellene jeg sendte mail og fikk det svaret før jeg kjøpte. Jeg har termin 6.jan og vognen står klar på soverommet mitt :-)
missT Skrevet 30. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2007 Tusen takk,da er det bare å løpe og kjøpe! Gleder meg!!
siljemammaen Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 hei! skal kanskje handle herfra selv. Hva kom momsen på? den kom i etterkant og som egen regning? takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå