Gå til innhold

Noen som har tatt ringtesten før de har visst om dere er gravide?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har ikm i dag, men har ikke fått enda. Ingen symptomer bortsett fra ømme pupper siden tirsdag. Tok cb test på torsdag etterm og i går kveld, begge negative (vet at man skal teste morgenurin men var så spent(-:). Har tatt ringtesten bare for gøy hver dag, men den har hengt helt stille. Har tatt det som et tegn på at jeg ikke er gravid, men i dag begynner den å spinne rundt??? Prøvd flere ganger og det samme skjer hver gang?! Noen som har gjort dette før og som vet hva dette skal bety???

Fortsetter under...

Hei. Jeg vet ikke om det er tilfeldig eller ikke, men jeg har nå tro på denne ringtesten jeg da. Jeg er ikke gravid enda, men prøver og håper. EL på fredag, og tok ringtesten i dag. Den viser tre gutter og en jente, alle veldig tydelige. Jeg har tre gutter og håper på en baby til. Har prøvd i snart ett år og håper på klaff hver måned. Kanskje det bare er psykologisk og at ønsketenkningen har slått til for fullt, men men, jeg tror nå jeg.

Jeg har nemlig hørt at testen viser barn du har fått og skal få.

Du ble nok sikkert ikke noe klokere av dette, men lykke til :-)

det har jeg også hørt!! det tyder ikke på at du er gravid nå eller ikke, men det skal vise hvor mange barn du får.. jeg prøvde, og da viste den først jente, så gutt og 2 jenter til slutt. de 2 første har jeg allerede fått, og det stemte;) så spørs det om de to siste jentene også kommer en da da?;)

Uansett! lykke til til deg:) spennende!

• 2 uker senere...

jeg tror ringtesten funker på om man er gravid eller ikke... man kan på en måte bare spørre et ja eller nei spm, og sirkel betyr ja frem og tilbake betyr nei. og vil man vite hvilket kjønn det er så er jente sirkel og gutt fram og tilbake... det viste helt riktig på venninnen min... ho fikk vite på ul i dag at det ble gutt... i tillegg tok ho denne ringtesten en uke før testen hennes var positiv...

nå håper jeg det er fakta da, siden jeg har tatt ringtesten akkurat og den sa at jeg var gravid og at jeg skal få gutt:D så håper og håper... skal heller si ifra hvis jeg er gravid, om den var riktig på meg mener jeg:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...