Mild, Marcus & Mille Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Hunden vår vil ikke ut i kulda så jeg må nå gå til innkjøp av litt hundeklær. Men synes ikke de vanlige dekkene i dyrebutikken er noe fine, så skal finne noe annet tenker jeg. Er ikke egentlig av den typen som liker å pynte hunden min med klær osv. Men nå blir jeg jo rett og slett bare nødt Tror kanskje vi må kjøpe potesko også for i fjor "haltet" han bortover i snøen og nektet å gå. Har forresten en boston terrier på et halvt år. Redd for å få en del rare blikk nå Hva tenker dere når dere ser små hunder med hundeklær?
Gjest Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Kommer litt ann på, om hunden har potesokker og et tykt ulldekken/jakke fordi den har lite pels og fryser så tenker jeg ikek noe over det,, Men når jeg ser folk går rundt med chihuahuar i ballerinakjoler o.l. så blir jeg sur og synes de er latterlige!
Loyloy Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Jeg synes det ser helt latterlig ut ... En hund som ikke tåler klimaet i Norge skal heller ikke bo i Norge. Ferdig arbeid...
LizzyG Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Mild & Marcus: Hvordan hund har du? Jeg har en stor kinesisk nakenhund som jeg må kle på om vintern. Han bruker både dekken og sko, for ellers får han vondt i potene når det er så kaldt. Men jeg doller han ikke opp med klær når han ikke trenger det, og jeg har bare normale hundedekken til han, og ikke klær liksom.
Mille** Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Jeg tenker vel egentlig ikke så mye over det, syns det ser komisk ut. ;o) Men de som kler på hundene sine små kjoler og div stæsj, de tenker jeg ikke er helt klar til å slutte å leke med dukker, derfor skaffer de seg en hundedukke. ;o)
Gjest Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Tenker stakkars dyr... For en pinlig tilværelse.
Cat.68 Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Noen hunder fryser lettere en andre og at man klær på de dekken synes jeg ikke er noe rart. Kinesiske nakenhunder synes jeg er tøffe med klær men de er vel de eneste jeg synes det om. Men et vanlig dekke og poteputer synes jeg er helt ok.
Mild, Marcus & Mille Skrevet 30. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2007 Vi har en boston terrier Tenker på dekken + sko - og har IKKE tenkt til å bruke klær på han når det ikke trengs. Her er to bilder av den skjønne skapningen: http://i24.tinypic.com/qojfdl.jpg http://i21.tinypic.com/osxy1c.jpg
tre små... Skrevet 30. september 2007 #10 Skrevet 30. september 2007 så lenge det er for å holde hunden varm på vintern er det jo greit..bedre enn at den skal fryse!!! men ikke sånne pynteklær.. blir for dumt!!
Gjest Skrevet 30. september 2007 #11 Skrevet 30. september 2007 Vel, nå har hester teppe over ryggen av og til... Hva er forskjellen? Ler dere som synes det er rart med klær på hund av hesten også?? Tenker vel at stakkaren fryser uten :-)
Hiv o'hoi Skrevet 30. september 2007 #12 Skrevet 30. september 2007 Kle på hunden din som du vil du.. Selv om jeg ikke syntes noe særlig om folk som "jåler" opp hundene sine, så er det jo ikke slik at hunden får vondt av å gå med klær, mange ganger tvert i mot! Dessuten så syntes jeg at mye kan være stilig.. altså, både stilig og pratisk!
LizzyG Skrevet 30. september 2007 #13 Skrevet 30. september 2007 Så søt han var.Kle på han slik at han ikke fryser du. De går så morsomt når de ikke har hatt på sko før. Du kommer til å le deg ihjel;)
Diva Muffin Skrevet 30. september 2007 #14 Skrevet 30. september 2007 Jeg tenker stakkars lille krek/at eierne er litt tilbakestående hvis de ikke klarer å velge en hund som tåler vinter.
Gjest Skrevet 30. september 2007 #15 Skrevet 30. september 2007 Hm, tror jeg må sende familien min til et sørligere strøk - de fryser så innmari om vinteren...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. september 2007 #16 Skrevet 30. september 2007 Loy? HAHAAH! Så polarhunder som bruker potesokker og dekken skal vel ikke bo her heller da? Jeg dævver.. eller harehunder med dekken? Eller fuglehunder som jakter med "kondomdrakt" for å slippe digre snøballer i pelsen? Kle på hunden om han er kald. Vi har helt vanlig dekken til Staffen vår. Kjøpt på hundeforretning. Potesokker nekter hun å gå med enda hun halter og fryser hun også.
Gjest Skrevet 30. september 2007 #17 Skrevet 30. september 2007 om hunden har klær for at den skal holde seg varm eller tørr så er det greit.. men om det er sånne sjokk farger og klær som en baby kunne brukt osv..da blir det for dumt.. at det er tydelig eieren kun kler hunden for sin egen del mener jeg..
mammaen til nissejenta:o) Skrevet 30. september 2007 #18 Skrevet 30. september 2007 første jeg tenker da er paris hilton!! men om det er en liten tass som ikke har så mye pels og fryser lett så må ahn jo få på seg klær han og
nickoline og supermann Skrevet 30. september 2007 #19 Skrevet 30. september 2007 Kommer an på hvor og hvordan. Er det kaldt så er det jo bra de ikke fryser når de er ute. Sånn rosa boblevest med lue er bare tåpelig!
Gjest Skrevet 30. september 2007 #20 Skrevet 30. september 2007 Et vanlig dekken og potesokker synes jeg er greit, men klær synes jeg bare ser latterlig ut. De fleste hunder kan likevel venne seg til ganske kjølig vær.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 30. september 2007 #21 Skrevet 30. september 2007 Hvis de har fått på seg noe fordi de fryser lett og ikke skal fryse, eller bruker potesokker om vinteren, så tenker jeg ikke noe over det. Når de der i mot blir påkledd med kjoler, stæsj osv., da fatter jeg ikke hva folk skal med bikkje, at de rett og slett har misforstått poenget med å ha hund!
Mild, Marcus & Mille Skrevet 30. september 2007 Forfatter #22 Skrevet 30. september 2007 Det endte opp med denne i sort: http://i21.tinypic.com/16h9k5c.jpg Er ganske så fornøyd nå
Mockanin Skrevet 30. september 2007 #23 Skrevet 30. september 2007 Stakkars hund tenker jeg. Det er jo ikke meningen at dem skal gå i klær. Men skjønner jo at du har en grunn til å kle på den, men det vet man jo ikke om man treffer dere ute på tur da.
Gjest Skrevet 30. september 2007 #24 Skrevet 30. september 2007 Hadde dachs jeg,og den måtte ha fleecedress på det kaldeste på vinteren hvis vi skulle gå tur.Ellers kunne den forfryse seg.Så syns ikke det er dumt.Det som er dumt,er å se de som pynter hundene i kjoler m.m.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå