Gå til innhold

Størrelse på magen....?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå akkurat inn i uke 7... har en venninne som er i uke 15, og jeg har dobbelt så stor mage som henne.

 

Før jeg ble gravid var magen min flat. Men nå får jeg ikke på meg noen av buksene mine! HJELP!!!

Det vises TYDELIG at jeg er gravid. tenkte egentlig å holde det hemmlig litt lengre, men måtte fortelle det nå, for det vises jo så godt. Har brukt store t-skjorter men vises når jeg har på meg disse også nå...

 

Flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja her kom plutselig magen, å min er rimlig flat ellers har litt etter 2 barnefødsler, men synes ikke om jeg har bukse på meg ellers, men nå buler den ut uansett. Kommet dem siste par dagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har begynnt å få mage jeg også...syns bare det er fint.første gangen har jeg ikke hatt mage for 7måned.

 

jeg syns det er koselig å være gravid....bortsett fra at man er kvalm og sliten hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. jeg har alltid hatt litt "mage" jeg da.. så jeg ser det ikke spesielt godt selv.. men før kunne jeg "blåse" inn magen slik at den ble flat, men det kan jeg altså ikke nå lenger.. hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaaaa,har d på samme måten som deg. er 10+0 i morgen å magen er ballong!! har ett barn fra før å da kom ikke magen før leenge etterpå!passer ikke buksene mine lenger...blir vanskelig å skjule magen til uke 12 altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..

Jeg er i min 8 uke nå og gravid for 3 gang.Jeg er veldig oppblåst for tiden.(Må bare være det).Kan da ikke gå an å ha så stor mage ennå???

Folk har begynt å se det på meg,jeg kler meg også i store t-skjorter men den ligger inntil magen og "kulen" vises..

Jeg sliter med å få på meg buksene,og om jeg har for stramt rundt magen blir jeg kvalm.

Jeg har aldri vært så kvalm å uvel under de andre sv.skapene.

Men lykkelig....Ja gjett om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...