Gå til innhold

Lambi Dopapir !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser sikkert flere meter om dagen!!

Kan det være skadelig tror dere?Siden det er bleket og sånn tenker jeg...Er i uke 35 og har holdt på i ca.14 dager nå.

Velger å være anonym for jeg synes det er megapinlig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dopapir??? Har jeg ikke hørt om.. he he må innrømme jeg trekker på smilebåndene nå. Aner ikke om det er farlig.. Er det miljøtegn på pakken *humre humre*

• 2 uker senere...
Skrevet

Hehe, da da trenger du vel ikke å tørke deg i ræva etter dobesøk.

Skrevet

hehe mye rart folk får dilla på..selv er fiskemat som man mater fisker med og det pulvere inni bringebærbladkapslene som jeg syntes smaker godt og lukter helt himmelsk...ganske pinlig det også:)tror ikke det er skadelig så lenge det ikke er en hel dorull om dagen...:)

• 4 uker senere...
Skrevet

hahaha er det mulig!;) det er morro med di som får sånne "rare innfall";p du kommer sikkert til å le av det i seinere tid selv.

men jeg ville kansje finni ut om det kan være skadelig da;)

• 4 uker senere...
Skrevet

hei,spiser åsså metervis med dopapir om dagen,men tygger på det å spytter det ut igjen,som en slags snacks elsker lukta av dopapir å avispapir.dette er min andre graviditet å hadde samme dilla med nr1 å jg spiste dopapir med hun åsså å hun er frisk som en fisk..trur ikke det er skadelig..

Skrevet

hehe...artig...spise dopapir...men si meg,har du noen anbefalinger til saus og tilbehør eller spiser du det bare naturell??? :P

Skrevet

ufff da:)

jeg holder nesten pusten jeg når jeg er på do. lukten på do papir tar livet av meg, særlig våt papir. hjelp......

Skrevet

jeg elsker tørkepapir.sitter å spiser på det hele tiden.er 28 uker på vei.det lukter og smaker sååå godt...

• 4 uker senere...
Skrevet

har ingen tro på at du er hekta på lambi dopapir...

• 2 uker senere...
Skrevet

Haha ler så jeg griiiiiiner:)

åsså lambi som er så dyrt:)

Rene gourmetmåltidet altså?? hehe

Skrevet

Hei HI. Kanskje du rett og slett har mangel på et stoff som finnes i Lambi? Se om du kan finne ut hva det inneholder og sjekk om dette dekkes av eventuelle vitaminer =)

Lykke til =)

Skrevet

Hehehe... dopapir ja det er også noe å spise på :) :)

Ei venninne av meg hun spiste dopapir i flere mnd. ( nesten ett år)klarte ikke slutte ble som en vane for henne.... Hun var ikke gravid. Hun fikk mye problemer med magen i form av forstoppelse og mye vondt. Hun fikk klar beskjed fra legen om å slutte med en gang, for tarmene fordøyer ikke do papier på rett måte... ( tror jeg)

Det er sikkert ikke farlig i en kort periode, men over lang tid skaper det problemer ;(

Skrevet

Er ikke dopapir gjenvunnet då? Så alt dopapiret som havner i kloakken blir silt ut og vasket og laget til dopapir ijen...ææææææsj! klarer isje tanken på at nmoeon spiser papir,som engang har blitt brukt til å ta vekk bæsj...Men for all del...forsyn deg me brukt papir!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Haha, man gjenvinner da ikke brukt dopapir ;)

Dopapir er gjenvunnet av avispapir o.l., og blir siste ledd i gjennvinningssyklusen. Man plukker da (heldigvis) ikke opp fra kloakken :P

Skrevet

Rart med disse sprø lystene ;o) Jeg selv har hatt kjempeproblemer med papir jeg.. ble virkelig kvalm av lukten av eks aviser.. måtte holde pusten når jeg skulle bla i avisa eller noen gikk forbi meg med ei avis.. hehe.. Men dopapiret kan jeg jo nesten forstå.. det er så mykt og godt ;o)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hehe, tror ikke det er noe direkte fare av å spise papir altså, men man kan jo bli litt forstoppet og slikt pga at kroppen ikke klarer å fordøye cellulose... Hørte om ei dame som bare MÅTTE sleike på asfalt, og ei anna måtte bare slike på murpuss, så du er nok ikke alene.... Selv er jeg vel relativt "normal" i mine lyster, går for det meste i vafler har, men sambo nekter av en eller annen merkelig grunn å kjøre ned på den døgnåpne bensinstasjonen og kjøpe til røre og lage til meg midt på natta! :( Hadde kjørt selv hadde det ikke vært for at magen er så stor at jeg ikke rekker frem til ratt og pedaler:p

• 1 måned senere...
Skrevet

OI! Har akkurat begynt å hamstre Lambi dopapir, noe jeg vanligvis ikke kjøper da jeg syns det er for dyrt... Dårlig tegn...

• 4 måneder senere...
Skrevet

tror ikke du er den eneste som spiser meter på meter med papir.. men sikkert mange som ikke sier noe da:) siden det er litt merkelig,men det er helt sikkert stoffer der som kroppen trenger...

• 6 måneder senere...
Skrevet

hehe...flir så eg hold på å revn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...