Gå til innhold

Hjelp! Holdt på å besvime!


Nivea30

Anbefalte innlegg

Holdt på å besvime da jeg stod i dusjen isted. Begynte nærmest å hyperventilere. Noen som har opplevd det samme og som vet om det er farlig for barnet? Det må jo bli veldig stresset når jeg kaver så fælt som jeg gjorde :(... uff, noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det hørtes ikke moro ut.. Hvor langt er du på vei?

 

Du kan roe deg ned med at det er ganske naturlig å bli svimmel (og evt besvime) når man er gravid. Det er fordi blodtrykket av og til synker helt plutselig. Tror dermed du ikke trenger å bekymre deg for bebisen, men om det vil gi deg ro, kan du jo ta en liten telefon til legen. Evt. ta et besøk og noen blodprøver for å se om du mangler noe.

 

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8+6 idag. Ut ifra det jeg har lest og andre svar jeg har fått på skravlesiden, er det visst ganske vanlig. Men ekkelt når det skjer.

 

Så takk for svar, og lykke til videre du også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det sånn igjennom hele mitt forrige graviditet. Måtte sitte og slappe av i 10 min etter at jeg hadde dusjet. Ble kjempekvalm og svimmel hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også svimmel når jeg dusjer. Begynner å kaldsvette og svimle. Jeg har begynt å dusje på ettermiddagen i stedet for morgenen. Det hjelper litt. Og så passer jeg på å spise og drikke før jeg går i dusjen, så jeg har litt sukker i blodet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei fixen - her er jeg igjen :) så skummel opplevelse, da!! må bare forteller at jeg fikk svak positiv på billigstrips på lørdag!!!! men, klarer ikke å slappe av før den blir sterkere positiv, fikk bare svake tester sist og da endte det i ma. har ikke turt å ta en ny - skal gjøre det i morra. Vil så inderlig gjerne nå, og det blir fryktelig tungt hvis dette ikke går bra!!!!!

Håper alt ellers står bra til med deg!! har du vært på tidlig ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...