Gå til innhold

Vil dere vite om det er gutt eller jente?


Hera83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi vil gjerne vite, men utelukkende fordi vi er nysgjerrige :)

 

Det vi imidlertid ikke enes om er om vi skal fortelle det videre eller ikke.

Jeg vil at det skal fortelles, men han vil at det skal være hemmelig...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å vite det denne gang, men får de ikke til å se noe er det ikke så farlig. Sist gang ville vi ikke vite det og da fikk vi ei jente : )

Mere nysgjerrig nå kjenner jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil heller ikke vite:) Syns det er ekstra morro å vente helt til hun/han kommer ut jeg. Har prøvd begge deler før, og jeg liker best å få overraskelsen ved fødsel, men jammen er det vanskelig:) Og nå skal jeg faktisk vente i over 35 uker til!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke vite d forrige gang jeg var gravid, mn d var fordi han lå sånn til att de ikke så d...:) Tror vi vil vite denne gangen- hvis de kan se d...:) Mn er jo ikke alltid d stemmer da... Søsteren min skulle få ei jente- d ble en gutt... Tanta mi skulle få gutt, og d ble jente...hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal definitivt vite det... er så nysgjerrig. Syntes også det var stas sist gang å handle småtøy når jeg visste hva kjønnet var på barnet mitt. Men tok ikke helt av på farger, for man kan jo aldri vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil IKKE vite!

 

Jeg mener det er kunstig og det hører ikke hjemme i et naturlig svangeskap. Har man arvelige sykdommer i familien knyttet til kjønn blir saken en anne, men å vite det bare av nysgjerrighet høre ingen steds hjemme. Folk har fått barn i tusenvis av år uten å vite kjønnet. Bare fordi teknologien lar det være en mulighet nå mener jeg at alt som er "nytt og mulig" ikke er naturlig av den grunn, derfor vil vi vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke bestemt oss enda. Har to barn fra før, en jente og en gutt og valgte å vite det med begge to. Hadde vært morro å gå hele svangerskapet og ikke vite, men vet rett og slett ikke om jeg klarer å la det være. Jeg får store celleforandringer når jeg går gravid, og går derfor til ekstra oppfølginger med prøver og ul hvr 6 uke. Det blir veldig mange ganger å la være å spørre det..... Hadde det bare vært rutine ul i uke 17-20, så hadde vi definitivt latt det være og ventet til babyen kom ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, artig å ikke vite kanskje.... det har ikke slått meg at det går ann, det har vært en selvfølge å få vite kjønnet de to andre gangene. Jeg har gjetta riktig de andre gangene, så det hadde jo vært sats å klare å holde på denne hemmeligheten og se om jeg har rett nå.... ha ha ha tenk om vi klarer det da - det hadde vært stilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for at vi ikke vil vite det. Må prøve å bevare spenneingen frem til fødselen denne gangen (om vi klarer det!). Sist ville vi vite det, og synes det var moro med ei tulle...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har skal vi vite det.Har en gutt på snart 5mnd og da fikk vi høre det i uke 32 når vi var på ul.Så skal no vite det denne gangen også...spennede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også vite kjønn denne gangen...er mitt 3 barn dette her:)

Visste det ikke med nr 1,men med nr 2,det var VELDIG greit...jeg hadde en helt annen kontakt med guttebabyen da jeg visste det var en gutt...som jeg også brukte navnet på da han var i magen min..det var herlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA

Første gang ville jeg ikke vite det, da var det gøy med spenningen. Andre gang ville jeg vite det og de fikk rett. Nå tredje gang vil jeg i hvedrt fall vite, så godt det lar seg gjøre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja denne gangen skal vi vite =)

Visste ikke da jeg gikk med nr.1, men nå erjeg så spent at klarer ikke la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...