Gå til innhold

hvor får man kjøpt gode mammatruser? Blir GAL av truser som ruller ned!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har kjøpt noen sinnsykt gode tangaer på lindex men brei kant det er ikke mamma tanga men de er kjempe gode:)!! strammer ingen plass, og går rett under magen

Enig... ikke så behagelig med en sånn rullepølse under buksa. Jeg har kjøpt noen mammastring-truser på Svangerskapet i Kirkeveien (Oslo) som er gull verdt. Vanlige mammatruser har de vel på H&M og, tror jeg.

Hei du!

Har du prøvd sloggi sine hot hips? De uten sømmer, helt fantastiske. Kjenner ikke at jeg har dem på. Det er ikkje mamma truser altså. De er litt dyre, men verdt hver en krone. Har tatt keisersnitt før og da er jeg veldig kresen på truser, ingenting får ligge å gnage på arret mitt. Det kan vere verdt et forsøk :)

lindex har gode mammatruser og billige er de å... så har du H&M og mamashop, men der koster de litt mere...jeg ville anbefalt deg lindex... de er i allefall gode :o)

MVH

Annonse

syntes rett og slett at det er ubehagelig med truser under graviditeten i det hele tatt så jeg bruker ikke truser!!!slipper sopp og blærekatarr.er en vanesak,men er utrolig godt og luftig

Jeg har kjøpt på H&M, og er veldig fornøyd! Men ser at de som er bare bomull er best. Kjøpte noen med broderte hjerter på en gang, men de ble lite brukt! På stramt mageskinn førte broderiene til frykelig irriterende kløe! Min erfaring er også at jo lenger opp på magen de går, jo bedre :-)

Jeg kjøpte vanlige sloggi i størrelse elefant, ca 48, de går opp til navlen, krøller ser ikke på rumpen heller. Har kjøpt noen ekstra for å ha med i sykehusbagen også. Veeeldi gode å ha på!

jeg har kjøpt mine hotpants/hipsters? på HM - syns de er vedid gode iallefall, sånne -pack m svart/hvite ... og en liten blondekant på siden.

har også kjøpt et par pakker m vanlige bomullstruser på undertøysavd der, (bruker bare bomull nå) de er gode og holder seg på plass (under magen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...