Gå til innhold

alkohol de 3 første ukene

Anbefalte innlegg

fant ut at jeg var gravid for 2 dager siden, og at befruktningen skjedde for tre uker siden. hadde ingen mistanke, og har både røyket og drukket alkohol i denne perioden. for sikkerhets skyld tok jeg 4 paracet, da jeg trodde jeg hadde menssmerter. jeg sluttet selvfølgelig med røyk og alko da jeg fant ut at jeg var svanger, men hvor stor skade har jeg rukket å gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10517430-alkohol-de-3-f%C3%B8rste-ukene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest sannsynlig ingen ting!

Prøv å slappe av, det er nok mang en baby som har fått seg noen fester i starten, men som likevel blir sunne og sterke.

Som en ekstra trøst kan du tenke på at dere uansett ikke deler samme blodomløp i starten, men selvfølgelig, som du selv også sier, best å kutte ut nå som du vet.

På mandag bør du kjøpe folat (søk på nett og les og lær). Da gir du babyen din de beste forutsetninger for en god start i livet.

Lykke til!

Jeg var på bryllupsreise og drakk vin hver dag i en uke da jeg ble gravid. Ironisk da vi har prøvd veldig lenge!! Trodde sjangsene var over den måneden og slappet virkelig av.

Har surfet litt og ser ut til at de fleste mener at den lille som oftest ikke tar skade av det så tidlig.

Mønstergravid nr 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...