♥2 små gull♥ Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Så på et annet debattforum at det ble diskutert hvordan kirkefhegtet skulle se ut... lager man dette selv? Eller MÅ man lage dette selv, eller er det sånn at man KAN lage det selv for å få et personlig preg på det? Trodde kirken ordnet det jeg... Ordner de det for oss hvis vi ikke gjør det selv, eller blir det ikke noe hvis ikke vi ordner det?
Vannmann35 Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 www.decorium.no Her kan man få laget akkurat det man vil, bl.a. program for kirken :-)
Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 http://www.kortshop.com/index.php?cPath=21_27 http://www.optimalprint.no/no-NO/produkter/bryllupsprodukter/kirkeprogram her kan man kjøpe. men det er og ganske greit å se hvordan man kan lage selv. vi skal det, men har tittet selv på disse sidene for å få se litt hvordan oppsettet er.
♥2 små gull♥ Skrevet 30. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2007 Men MÅ man lage de selv? Er det sånn at hvis man ikke lager de selv så blir det ikke noe, eller har kirken standard oppsett som de bruker i gudstjenester, også denne dagen, hvis man ikke har laget de selv?
Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 etter som jeg har forstått så må man lage dette selv. men pesten hjelper sikkert med oppsettet. sånn at det blir korekt. i begravelser så er det begravelses byrået som tar seg av kirkeprogrammet. så da må vel vi står for bryllupsprogrammet vil jeg tro.
Gjest Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 pesten, du........ Haha... Det ble en morsom skrivefeil! Skal man ha kirkeprogram, så må man ta ansvaret selv, ja. Dette er ikke noe som kirken lager for deg, men det er heller ikke nødvendig å ha kirkeprogram, da.
Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 haha... ja sånn kan det gå..hihih.
Ann-ch. Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Det er nok noe man må ordne selv,men hos oss var det faktisk presten som laget de. Vi hadde valgt ut salmer fra 2 forskjellige salmebøker,så da syntes presten det var bedre å lage et program isteden,og det gjorde faktisk hun. Men det er ikke vanlig da:-)
aanonym Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Skal du ha kirkeprogram må du lage det selv eller sørge for å få laget det selv, uansett hvilket kirkelig ritual det er snakk om (dåp, bryllup, begravelse). Kirken har ikke noe med dette å gjøre. (Har tilfeldigvis fersk erfaring fra alle disse ritualene...)
grå :) Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 presten laget det for oss, men jeg vet ikke om det er vanlig praksis elelr om det var pga at han omgås med moren min.
Lille jente Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 Vi laget kirkeprogram selv. Først hadde vi tenkt å bruke decorium, men da de skulle ha 3000,- for å lage kirkeprogram og 4000,- for å lage festprogrammene, så fant vi ut at vi skulle lage de selv. Og det ble veldig pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå