Gå til innhold

tfk joggster twist

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en helt super vogn!

Vi har en Traxx Jaguar 3 som vi brukte tidligere, men poden nektet å sove i den. Etter vi byttet til TFK så har han sovet som en stein i vogna, opptil 3 timer sammenhengende:D

Stor og romslig sittedel, veldig liten sammenlagt;) Kongevogn;)

Annonse

jeg har isåfall en hardbag sort med blågrå kant på kalesjen, veldig enkel å montere på denne TFK trilla, tenkte å selge den for kanskje 700

om noen ville hatt den?

Send en priv meld isåfall

Trilla ble visst kåret best i test et eller annet sted, og er jo kjempegod å enkel å trille, hørte at noen av 3hjulingene "tippet" lett, det gjør hvertfall ikke denne ;o)

Tror du godt kan ha denne vogna hele vognperioden ja. Jeg valgte TFK istedenfor EW fordi på tfken kan du justere fotbrettet, det kan du ikke på EW. Synes det er en fordel å kunne regulere det. Samme gjelder for OTH sin UJ, kan ikke regulere brettet opp eller ned der heller.

Jeg kjøpte tfk via babyjungle, mye penger å spare;)

Ville hatt hardbag til å begynne med, ikke softbag i sportsvogna. Hardbagen til tfk er vel den største bagen til 3-hjulingene.

Jeg er ihvertfall superfornøyd med vogna vår.

Hvis du vil lese mer om hvilke innlegg som har vært om tfk så søk øverst på venstre side, skriv tfk og velg bim forum:)

Det er en vognjungel der ute hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...