Gå til innhold

Noen som vet hvor lang ventetid det er på Riksen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge må man vente på å komme inn til samtale? Har hørt at etter samtalen er det ganske kort ventetid fortiden...

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har og hørt at det er kort ventetid. Når vi skulle inn til første forsøk hadde vi samtale i april og forsøket startet i august 2005.

Vi har desverre ingen forsøk igjen men kunne få kjøpe et forsøk til hos dem. Spurte da om vi måtte vente lenge og fikk til svar at den køen som var når vi startet var borte nå.

Skrevet

Hei!

Kan ikke svare på alt, men.. Jeg og samboeren min skal inn til samtale 15. okt. Vi fikk svar fra riksen om at søknaden var mottatt 22. aug. Så nytt brev den 4. sept. om at vi var på venteliste, samt innkalling til samtale. Vi ventet altså en drøy måned på å komme til samtale. Lurer som deg på hvor lenge vi må vente etter samtalen. Har sett her inne at det ikke er så lang ventetid. Så det er lov å håpe:-)

Dette er vårt første forsøk (og første gang jeg skriver her inne!), vi skal ha icsi stod det i brevet. Har prøvd i to års tid uten klaff.

Skrevet

Vi var på samtale for 1,5 uke siden, og vi kan sette i gang så fort mensen kommer. Det er altså ingen ventetid etter samtalen annet enn din egen syklus. Fra søknaden er sendt til samtale, er jeg mere usikker på. Det tok litt tid for oss, men tror ikke det er så lang tid nå.

Skrevet

Hei, vi var inne til forsamtale nå i september og kunne ringe inn første mens etter samtalen. De sa på møtet at det nå var 0 ventetid på IVF og et par, tre mnd på ICSI.

Det forutsetter selvsagt at man da er ferdig utredet, har tatt alle prøver (inkludert genprøve osv). Riksen mottok vår søknad 14. mai. 25 juni fikk vi brev med innkallelse til forsamtale 13. september.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...