enpå3ogenpå1 Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 hva vil det si egentlig? (Har hovne ben)
line_n & sara Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 fikk også d siste kontroll.. betyr jo bare at man er litt mer hoven! har også termin i nov, så det er nok ikke så unormalt at det blir litt mer vann i kroppen nå mot slutten! jeg sliter med å passe i skoene, og jm tipsa meg om støttestrømper! (har ikke somla meg til å kjøpe ennå, men det er nok ikke så dumt!)
MonaK5 Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Heisann. Det er en slags skala som sier hvor mye vann/ ødem du har i kroppen. Tror den går fra 0-3. M
*1+1=2 små* Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 samme her, bør vel kjøpe meg no støttestrømper snart jeg og*sukk* Ikke nok med at jeg legger på meg, masse vann er jo herlig:P
MonaK5 Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Blir deilig når det renner av igjen etter fødsel. Ei venninne av meg hadde endel ødem, men nå 10 dager etter fødsel har hun gått ned over 10 kg. Så det virker som det går fort når det bare er vann:). Satser på det:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 har hatt 0-2 siste ukene med alle 3 mine barn og det er helt normalt.vannet kommer stort sett ut først,så fettet:)
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Æ la på mæ 20 kg med forrige svangerskap, og nesten alt ble borte på de 6 dagan æ va på sykehuset! Altså va det meste vann.....sier jo litt om hvordan æ så ut i beina og fingra rett før fødselen, hehe!
Et mirakel i okt. + Edvard Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Jeg har hatt 0 i ødem hele tiden, men har hatt litt hovne ben på kveldene, og har sagt det til legen. kjøpte meg støttestrømper i uke 35 tror jeg det var, og bruke de hver dag jeg ikke skal være bare hjemme. de hjelper UTROLIG bra!!! kjøpte svarte, og de er jo nesten fine også de bestemorhudfargede var kanskje ikke et like godt kjøp;)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Jeg har ligget på 0-1. Men legen har aldri sett ordentlig etter bare spurt meg om jeg er hoven. Syns kanskje det er litt dårlig av han. Har blitt en del mer de siste ukene (31+1 i dag) Skal til han neste mandag, da skal jeg be han se etter. Er jo vanskelig for meg å si om jeg er litt eller mye hoven - vet jo ikke hva som er vanlig
KristineH79 Skrevet 30. september 2007 #10 Skrevet 30. september 2007 Jm klemte på leggene mine og sa jg hadde 1-2, og jg er ik noe særlig hoven så trur nok d høyeste må være mer enn 3... Går m støttestrømper nesten hver dag, skal jo hjelpe mot åreknuter og vann...
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 30. september 2007 #11 Skrevet 30. september 2007 jeg ligger på 2-3, men går med støttestrømper hele dagen, og har gjort det hele svangerskapet da jobben min krever at jeg går med vernesko og står mye.. er utrolig behagelig å ha på da man kjenner at blodet sirkulerer. viss jeg går en dag uten ser føttene mine ut som to tømmerstokker med 10 sossiser på.. lite pent;P
enpå3ogenpå1 Skrevet 30. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 30. september 2007 jepp tømmerstokker med 10 sossisser er lækkert!!! Kjenner godt til det...hihihihi. Blir deilig å komme tilbake til normalen igjen Jeg har støttestrømper og synes de er tighte, men tydeligvis ikke stramme nok, da jeg blir hoven med de på og......
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 30. september 2007 #13 Skrevet 30. september 2007 jewg blir hoven der det ikke er stramming. på tærne og en 5 cm bakover.. hehe.. jeg synes strømpene er store, så jeg kjøpte de en str forliten, og de er akkurat passe til meg. men har bestemt meg for at til neste svangerskap, skal jeg investere i skikkelige som man spesialtilpasser din fot..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå