VerdensLykkeligste Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 jeg er 15 uker på vei på tirsdag. har i ca 1 time nå hatt smerter i underlivet. jeg og samboeren min hadde sex ved 9 tiden. vet ikke om det er pga det. er vondt bare rundt kjønnsleppene. noen som vet hva det kan være, eller har opplevd noe lignende?
Lillegull2008&2010 Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 beklager, vet ikke hva det kan være, men dytter litt opp så kanskje noen andre ser innlegget.. Men du er på det stadiet at skjeden strekkes og utvides, og det kan være ubehagelig. eller siden skjeden er ganske skjør under svangerskapet, kan det hende at det oppsto en rift i skjeden når dere hadde sex, det kan sikkert være litt vondt.. Man er vell generelt ganske hoven der nede, men jeg vet ikke.. dytter, kanskje noen andre kan svare
"spire nr 2 i magen" Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 har ikke opplevd et nei, men viss det ikke er over enda kanskje det er best å ringe legevakten å få bekreftet at ingen ting er gale. Da slipper du ivertfall å tenke mer på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå