prinsesse stilig Skrevet 28. januar 2009 #26 Skrevet 28. januar 2009 Heisann! Jeg holder også til Hgsd sykehus! Har hatt et forsøk og et fryseforsøk fo ca et halvt år siden. Grunnet sykdom og operasjon har jeg ikke kunne tatt siste fryeforsøket, men håper jeg får komme igang igjen no i feb/mars... begynner å få formen tilbake og klar for å prøve igjen! Det er ingenting "gale" med meg og samboer! Jeg er 27 år og kommer fra Bergensområdet! Er også veldig fornøyd med begge legene, har ikke hatt faren til han tyske, han var bare på besøk da jeg hadde forsamtalen! Ellers ønsker jeg alle som holder på lykke til! Klem
*tyren72* Skrevet 29. januar 2009 #27 Skrevet 29. januar 2009 hei jeg har hatt 2 ICSI forsøk i Porsgrunn uten noe hell, også flyttet jeg over til Haugesund i håp om at det kansje kunne lykkes der, men 1 forsøket i Haugesund fikk jeg ut 4 egg 2 befruktet og satt inn. 2 forsøket der oppe fikk jeg ut 6 som 5 av de ikke kunne brukes og det siste ble ikke befruktet,jeg falt helt sammen siden dette var vårt 4 og siste forsøk hadde vi sakt, sykepleierene var helt utrolige, til og trøste og de ringte oss opp etter noen dager for og høre hvordan det gikk. Vi har nå bestemt oss for og vente i noen mnd før vi tar ett siste forsøk.De er faktisk helt utrolige der oppe synes vi.. Håper på en liten en i 2010 Tvi tvi til alle dere som prøver nå....
håpemamma Skrevet 29. januar 2009 #28 Skrevet 29. januar 2009 Hei jeg startet med spray den 23.01.09 og ska starte med sprøyter den 10.02.09:-).Har ein god følelse denne gangen....gikk veldig opp i vekt de to første forsøkene,men nå har jeg fått trimmet de fleste av meg igjen.Har du hatt positiv test på noen av forsøkene dine??Hatt noen plager av hormonene???Jeg prøvde forsone og kinesologi sist og hadde god hjelp av det tenker på å prøve det igjen denne gangen også...Har du prøvd noe sånt??
*tyren72* Skrevet 29. januar 2009 #29 Skrevet 29. januar 2009 Hei håpemamma. Vet ikke om det er meg du spør men svarer allikavel. Jeg har ikke hatt positivt noen av gangene :-( Jeg var endel plaget av migrene og slapp og trett som er veldig vanlig.. Jeg har ikke prøvd noen av de men vurderer det neste gang vist det blir noen neste gang :-( Vi er veldig slitne etter alle disse nedturene og det tar en stund og komme på bena igjen. Håper det går bra med forsøket ditt som jeg tror det gjør. Du må ha mye lykke til....
Synnøve_Solbakken Skrevet 29. januar 2009 #30 Skrevet 29. januar 2009 Den kvinnelige legen er død for noen år siden. Hun var flink, men kanskje ikke så veldig soft.
håpemamma Skrevet 30. januar 2009 #31 Skrevet 30. januar 2009 Heia Heira....... jeg la deg til som venn og prøvde å sende deg ein hilsen som ligger i posten din her inne,fikk du den????Hvis ikke så har jeg skrevet litt til her inne som svar på spm dine:).veldig koselig å snakke med likesinnede her inne må jeg si.Håper alt står bra til med deg.
Marisolle Skrevet 1. februar 2009 #32 Skrevet 1. februar 2009 Hei, jeg skal starte på nesesprayen på førstkommende onsdag. Dette blir det første forsøket vårt. Jeg har har Holst Larsen som lege, han opererte meg også i høst (jeg har endometriose og måtte også fjerne en skillevegg i livmoren). Jeg er 28 år og har en sønn på 3 år som vi fikk på den "naturlige" måten. Vi har nå prøvd i to år å få et søsken. Det blir en spennende tid fremover. Jeg både gleder og gruer meg, er spent på hvordan jeg kommer til å reagere på medisinene og hvordan det vil føles hvis forsøket mislykkes. Men det er uansett verdt det! Lykke til til dere alle! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå