Gå til innhold

luktersans som en blodhund

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen,er nå i uke 7 og er kvalm og sliten hele tiden.men uten å kaste opp.men som det er ikke nok er luktersansen min som en blodhund. Jeg klarer nesten ingen lukter.ikke skinke,røyk,mat i det hele tatt,vanillielys om jeg har vært veldig glad i før og det verste jeg klare ikke å lukter på samboer min eller på parfume hans som jeg kjøpte til han og har elsker.han kjenner det fra siste svangerskapet min så han smiler bare og har slutte å ta det.

jeg syns at det er grusomt å har det sånn....noen flere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat likt. Er også i uke 7, kvalm hele tiden uten å kaste opp, og de fleste lukter får det til å vende seg en ekstra gang i magen. Var i byen og gikk forbi en restaurant hvor det luktet mat utenfor, og det førte nesten til at jeg bare avbryte byturen og reise hjem.

Skrevet

Jeg er så forkjøla denne gangen så jeg klarer meg fint i forhold til luktesansen, men sist gang ble jeg fysisk dårlig (ikke kvalm) av baconlukt. Ble helt satt ut. Fikk vondt i hodet, klarte ikke være i samme rom som han når han spiste det, grøsset hvis det luktet når jeg kom inn døra senere på dagen osv. Det var skikkelig ekkelt.

Skrevet

samme her dra til byen er nesten ikke noe morsomt lenger...alt for mange forskjellig lukter overallt. grusomt. skal vi håper oppkasten kommer ikke.... lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...