Gå til innhold

Hva synes dere om Arnljot?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe navn jeg ville valgt dessverre... Tungt å si og ikke spesiellt fint.. Sorry:)

Skrevet

Liker ikke:-(

For det første er det tungt å si, og for det andre blir jeg litt usikker på om det er til jente eller gutt. Arn synes jeg er veldig maskulint, mens -ljot høres feminint ut (tenker på Bergljot)

Hva med bare Arn?

Skrevet

Det likte ikke jeg..synes det er altfor tungt å si.

Skrevet

Synes det er for maskulint og "hardt" til ei jente...

Skrevet

jeg må faktisk spørre hvilket kjønn det er til?

men må desverre også si jeg ikke likte det navnet så godt.. det er litt tungvint å uttale, og litt for harry for min smak.. men dersom dere liker det, hvorfor ikke.. jeg har sluttet litt å bry meg om hva andre syns om navnet jeg liker, alle liker ikke det samme navnet uansett :)

Skrevet

Tenkte guttenavn først jeg, men tenkte på Bergljot. Er det jentenavn?

Ble litt for spesielt for meg...

Skrevet

Det er guttenavn. Synes det er en fin måte å oppkalle en Arne på. Arne synes jeg er litt kjedelig. Arn kunne kanskje vært fint:)

Skrevet

ikke min smak:)

Skrevet

Er litt forundra over at folk her tror det er et jentenavn, har de virkelig ikke hørt det før? Arnljot Eggen er f.eks. en kjent lyriker. Umiddelbart litt uvant å uttale, men det er jo bare tilvenning. Synes det er både tradisjonsrikt og friskt.

Skrevet

Jeg trodde det var et jentenavn ja... akkurat som Bergljot... navnet er tungt og uttale og vanskelig å vite hvordan man skal skrive.

Skrevet

Det er litt spesielt. Men på den andre siden finnes det ikke fjollete.

Så når han sitter der i andre klasse og alle de andre guttene i klassen heter Leander, Chrisander, Theodor, Tiedemann, Sebastian, Adrian og Balthazar, er det det navnet læreren hans kommer til å huske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...