Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Jeg synes det er gøy å lese fødselsannonser i jakt på fine navn. Det er også så spennende å se hvor ulike navn vi gir barna våre. Her er en del navn annonser i avisa og på internett. Synes det var mange fine. Noen navn dere synes er fine, og kunne vurdert selv? Hannah Isabelle Isa Mari Selma Emma Ingrid Maren Frid Louise Synne Sofie Carmen Bettina Marie Victoria Sophia Hannah Nathalie Sofie Kasper Felix Lars Erik Petter Simon Liam Sondre Julian Magnus Fredrik Maximilian Theodor Sindre Alexander
prebs Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Elsker Synne! Ellers liker jeg veldig godt: Ingrid Mari Selma Emma Sofie Av guttenavnene liker jeg veldig godt: Petter Magnus Lars ELLER Erik (ikke begge) Fredrik (uten Maximilliam) Sondre
meta72 Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Var ikke mange navn etter min smak... Synes Hannah og Maren er finest av jentenavnene,og Kasper og Julian av guttenavnene:) Men er enig i at det er spennende å se hvilke navn som folk velger til barna sine:)
Gjest Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 åh, Liam! elsker det navnet.. hvis vi blir gravide med en liten gutt blir deet Liam... nydelig!
Vannmann35 Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Frid er koselig - hva med Frid Marie? Av guttenavnene er det vel egentlig kun Erik og Theodor jeg kunne vurdert.
Vannmann35 Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Frid er koselig - hva med Frid Marie? Av guttenavnene er det vel egentlig kun Erik og Theodor jeg kunne vurdert.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 De jeg likte best: Selma Betinna (kutt Marie) Emma Felix (klar nummer 1) Kasper Liam Simon Sondre Theodor
Sentralstøvsugeren Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Av jentenavnene er kun Selma helt min stil:)). Synne er fint det og, men det "passer" liksom ikke helt meg,,,,, Av guttenavna er det kun Liam jeg ville ha vurdert.
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Hannah Isabelle - Liker ikke Hannah, men Isabelle er nydelig. Isa - Jeg synes dette navnet er så pent. Mari - Ikke min stil. Selma - Selma er et utrolig vakkert navn. Emma - Nydelig men Norges mest brukte. Oppbrukt.. Ingrid - Nydelig navn. Maren - Nydelig navn det og. Frid Louise - Liker ikke Frid, hva med Frida Louise? Synne - Pent, men ikke favoritt. Sofie - Sofie er ok. Carmen - Carmen er nydelig. Bettina Marie - Bethina er nydelig. Victoria Sophia - Nydelig. Hannah - Liker ikke Hannah veldig godt. Nathalie Sofie - Natalie Sofie er pent. Kasper - Helt ok. Felix - Fint. Lars Erik - Helt ok. Petter - Ville ikke brukt. Simon - Liker det ikke. Liam - Liam er nydelig! <3 Sondre - Helt ok. Julian - Pent. Magnus - Liker Magnus. Fredrik Maximilian - Maximillian er fett! Theodor - Pent. Sindre Alexander - Likte ikke. Av jentenavna likte jeg Carmen og Isabelle + Isa best. Av guttenavna likte jeg Liam og Maximillian.
mor.monsen Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Kunne vurdert: Ingrid Hannah Theodor Sondre Magnus
Truseprinsesse Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 De jeg syns er fine: Isa, Selma, Emma, Sofie, Hannah. Kasper, Felix, Liam, Julian, Theodor De jeg kunne brukt selv: Sofie, Selma og Hannah Kasper, Felix og Theodor Emma og Liam er tatt av venner.
Vipsenmamma Skrevet 1. oktober 2007 #12 Skrevet 1. oktober 2007 Synne og Sofie er fine, samme med Erik, Petter og Magnus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå