Gjest Skrevet 30. september 2007 #1 Del Skrevet 30. september 2007 Hei alle dere Gravide smukker:) Gratulerer så mye med Graviditeten!!! Jeg har skrevet et innlegg, å det ble litt langt... Har bare så innmari mye på hjerte!! Sto opp og gikk på do å tissa.. Tenkte at rugedag 8.....ja det var i tidligste laget for en teste. Jeg ga lillegutt mat, men satte fortsatt å tenkte på denne testen. Så gikk jeg på do å klemte ut noen dråper i et glass. Hadde en CR og en CB Digital test liggende. Har godt erfaring m CB sine tester:) så jeg gikk for den. Etter om kort tid lyste d GRAVID i displayet!!!!!! Hærre Gud, jeg er virkelig Gravid igjen:) Hadde en rar følelse om at det hadde gått bra. Kjente en del sammentrekkninger i livmor. Nesten sånn som når jeg har orgasme... altså ikke orgasmen i seg selv, men disse sammentrekkningene. Helt merkelig! Nå har jeg jo født for ca.6 mnd siden, så det er mulig at jeg er veldig følsom nedi der.. Ikke vet jeg. Også disse plutselige stikkene. Hadde et Kraftig stikk på rugedag 3-4. Kanskje festesmerter?.. kjente ei rar lukt her om dagen, asosierte den med sylteagurk! Jeg bare måtte ha sylteagurk..... Litt tidlig å få picia?! Men jeg spiste isåfall ca. 1/2 glass sylteagurk!! Litt vondt i magen etterpå....hehe. Det er nok for det meste tilfeldigheter! Kvaliteten på egget har jo mye å si. Men jeg må bare få sakt at jeg har brukt akupunktur før og etter tilbakesetting. Lars Børke i trondheim. DYKTIG!! ( tok aku. en perode før egguttak sist forsøk, dette for å få masse egg med god kvalitet). Jeg ruger på fryseegg fra dette kullet nå. Jeg har også hatt orgasme en gang pr dag fra rugedag 1-4- innbiller meg at dette optimaliserer blodtilførselen i livmor..... fotbad og varmeflaske på ryggen fra rugedag 0-4. Trent som normalt, faktisk vært på spinning! Men der tok jeg det litt med ro.. Trillet mange turer med lillemann. Jeg tror det er bra å røre seg i rugeperioden jeg. Var veldig aktiv sist gang, og da satte spira også... Ellers har jeg levd som normalt:) Får håpe at spira klorer fast i 9 mnd til!!! =) Nå kommer vel alle bekymringene snikende....sammen med en god posjon svangerskapskvalme:) Men det er så innmari verdt det!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10516343-testa-p%C3%A5-rugedag-8/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå