Mikkeline Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Julen nærmer seg og familien er begynt å spørre hva barna ønsker seg til jul. Guttene er 2 og 4 og jeg kunne tenke meg at vi begynte å samle på lego eller playmobil. Vet at yngstemann er litt for liten til begge deler, men hva anbefaler dere til eldstemann? Er sånn i tvil...... Mottar alle svar med stor takk!
olla Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Lego, definitivt!! Her i huset begynte han da han var 3 år, og han ELSKER lego. Han og pappa bygger og bygger, han er nesten flinkere enn meg til å lese tegningene!! Har også en jente på 2,5 og hun liker også lego. Da blir det mer sette lego oppå hverandre, men hun synst det er kjekt. Ellers leker hun med duplo, det har vi hatt siden de var 1 år, til STOOOOOOR fornøyelse!! Spesielt et hus hun har, og en låve.
piano♫ Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Jeg har kjempesansen for lego. Sånn som jeg kjenner lego og playmobil, så er lego mer lagt for utvikling av egen kreativitet og oppfinnsomhet. Vi var på leikebutikken med 4-åringen vår, og han skulle få plukke seg ut en "lego-ting". Jeg ble litt overraska da han sa "Nei, det er ikke sånn lego jeg vil ha" (de hadde godt utvalg av lastebiler, fly, trucker, alt mulig). "Jeg vil ha sånn med plater, dører, vinduer og hjul - sånn som de har i barnehagen". Da fant betjeninga frem et sånt grunnsett. Det ble midt i blinken, og han har leika på timesvis med dette settet. Anbefales!!
maybe3 Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 LEGO. Definitivt. Eldstemann på 7 år har Lego og Playmobil. Playmobil var gøy sånn ca et 1/2 år. Men Lego er noe han kommer tilbake til hele tiden. Kan gå en god stund mellom hver gang, men så er det Lego for fullt igjen;-)
Mikkeline Skrevet 30. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2007 Takk for mange svar! Ja, jeg også ser for meg at lego er noe som er mer spennende over tid. Da blir det nok lego under juletreet i år......
Gjest Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Ja, takk - begge deler Lego er definitivt en vinner når det gjelder tidsbruk, men Playmobil ligger på en god andreplass! Det ene behøver ikke utelukke det andre...!
piano♫ Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Mikkeline: Ja, vi skal også ønske oss mer av dette til jul. Er så herlig nå som lillegutt har slutta å putte ting i munnen, for da er det liksom ikke så krise om det ligger litt utover mens det leikes heller. Lego er topp, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå