Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i uke 7 her, med nr to.

I dag tidlig, etter dobesøk, var det blodig slim på papiret... forstår ut av det jeg leser her, at det kan være helt normalt...men jeg hadde ikke noe slik da jeg gikk gravid sist...

Har ikke opplevd noen SA før...

Uff, dette var ekkelt. Ser at det anbefales å kontakte lege...men jeg bor så tungvindt til, så det blir endel ekstra styr...hadde håpet å slippe det... Får vel bare se an hvordan det går utover dagen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette betyr absolutt ikke at det er noe galt, særlig ikke når det bare var blodslim. Tror ikke det er så uvanlig i 1. trimester.

Jeg har opplevd en MA, og det begynte med brune blodflekker som gikk over i friskt blod.

Har inntrykk av at SA oftest starter med frisk blødning,

Det er vel ikke noe i veien for å ringe en lege, kanskje du blir beroliget av det?

Lykke til!

Skrevet

Hei, opplevde det samme som deg tirsdag som var, og var da litt over 7 uker på vei. Jeg ringte legekontoret bare for å høre hva de sa, og de beroliget meg. På onsdag opplevde jeg brun blødning(kom bare når jeg tørket meg etter å ha vært på do). Hadde ikke noe smerter, så jeg stresset ikke. På fredag fikk jeg litt panikk pga en liten hevelse, så jeg fikk time hos legen. Han mente jeg ikke trengte å bekymre meg, men fikk tatt blodprøve, og skal ta en ny imorra for å måle hcg-stigning. Føler meg ganske rolig, og sånne blødninger er normale, iallefall hvis de ikke øker og man ikke har smerter. Men kan jo aldri garantere noe! Hvis du føler deg urolig, så kan du jo uansett bare ta en telefon og høre. Er jo ikke sikkert du trenger å dra inn til legen!

Du må iallefall ha masse lykke til, det går sikkert så bra så =) Men kjenn på magefølelsen din! Er du urolig, så ta kontakt med legen!

Skrevet

Hei! Jeg opplevde akkurat det samme som deg. I morges var det brunt utflod på papiret. Er i uke 9, med nr 2. Tror det var slik i forrige svangerskap, men ble veldig redd! Håper det ikke blir mere utover dagen.

Skrevet

En mulig forklaring kan være at det opprinnelig har vært to egg som festet seg, altså et tvillingsvangerskap, og så har det ene egget gått til grunne, og derfor får du en blødning.

I følge leger skjer dette veldig, veldig ofte, men som regel ordner kroppen dette i god tid før første UL, så man finner aldri ut av det.

Skrevet

Takk skal dere ha. skjønner at dette kan være helt normalt, men... likevel... Det har nå i flere timer vært helt borte, men nå da jeg var på do igjen var det tilbake... fillern...

sist jeg var gravid hadde jeg etpar dager med brun utflod, og var til lege for det + magesmerter, men alt var helt fint. Men dette er mer friskt blod + slim (hurra for et delikat språk...;-))

Har litt press/oppblåst/full/ubehag i magen, men ikke direkte vondt...

oooofffff, alle disse bekymringene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...