Gå til innhold

Noen som vet om apotek i Hamar(-området) som er søndagsåpne? Evt hvilke bensinstasjoner som har apotekutsalg..

Anbefalte innlegg

Samboern er sjuk. Feber, hoster, sikkert influensaen som er på vei. Typisk vår flaks siden han straks skal starte i ny jobb.

Men anyway, feberen han ligger rundt 40, så det er jo greit å ha noe febernedsettende i hus. Har bare igjen to Panodil Zapp, han tok den siste Paraceten i går kveld.

Fortsetter under...

Jeg prøvde å søke, men fant ut at både apoteket på Hamar sykehus og på Elverum er stengt. Vet ikke hvordan det er med Lillehammer og Gjøvik, men det er litt langt å dra en time hver vei for å kjøpe febernedsettende.

Annonse

Ingenting åpent på Gjøvik. men du kjenner vel noen som har Paracet i hus? Dessuten har kroppen godt av å jobbe med sykdommen ved å ha feber.

Det er mulig noen av naboene har, men jeg syns det er litt tidlig (og frekt) å ringe på så tidlig en søndag morgen.

Ja, vet at man har godt av å svette ut feberen, men han har rundt 40, så han plages veldig.

Annonse

Tusen takk for svar, alle sammen!

Da blir det Statoil i Vangsveien. Var så sløv at jeg glemt eå kjøpe med fra jobb i går. Tror jeg brygger på noe selv her. Usj, hater høsten altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...