Gå til innhold

Noen som vet om apotek i Hamar(-området) som er søndagsåpne? Evt hvilke bensinstasjoner som har apotekutsalg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboern er sjuk. Feber, hoster, sikkert influensaen som er på vei. Typisk vår flaks siden han straks skal starte i ny jobb.

Men anyway, feberen han ligger rundt 40, så det er jo greit å ha noe febernedsettende i hus. Har bare igjen to Panodil Zapp, han tok den siste Paraceten i går kveld.

Skrevet

Hvis dere skal ha Paracet,ville jeg prøvd en søndagsåpen butikk hvis det er det der dere bor.

Skrevet

Ingen søndagsåpne butikker i området.

Skrevet

Er ikke helt sikker,men er det ikke oppe på sykehus apoteket noen timer i dag da??

Skrevet

Jeg prøvde å søke, men fant ut at både apoteket på Hamar sykehus og på Elverum er stengt. Vet ikke hvordan det er med Lillehammer og Gjøvik, men det er litt langt å dra en time hver vei for å kjøpe febernedsettende.

Skrevet

Ingenting åpent på Gjøvik. men du kjenner vel noen som har Paracet i hus? Dessuten har kroppen godt av å jobbe med sykdommen ved å ha feber.

Skrevet

Det er mulig noen av naboene har, men jeg syns det er litt tidlig (og frekt) å ringe på så tidlig en søndag morgen.

Ja, vet at man har godt av å svette ut feberen, men han har rundt 40, så han plages veldig.

Skrevet

De skal ha på legevakta.

Skrevet

Hva med en bensinstasjon. Vet at Statoil og Esso har.

Skrevet

Trodde dem solgte sånt på bensinstasjoner og jeg nå... Men jeg tar vell sikkert feil.. ;)

Skrevet

Så og si alle bensinstasjonene i Hamar har Paracet o.l. Bor her selv :)

Skrevet

Tusen takk for svar, alle sammen!

Da blir det Statoil i Vangsveien. Var så sløv at jeg glemt eå kjøpe med fra jobb i går. Tror jeg brygger på noe selv her. Usj, hater høsten altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...